t-paul Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Jeg pinger meg selv med loopback addressen: 127.0.0.1 men det står at det er noe feil med driveren. Jeg får opp kortet korrekt i enhetsbehandling, der står det at kortet funker. Får opp 100MB tilkopling under nettverkskort, jeg får satt inn statisk addresse og kan sette den til automatisk mottaking (DHCP). Men når jeg kjører ipconfig får jeg en melding om at "noe" er feil. Trenger jeg ny driver for XP eller skulle ikke XP installere den driveren automatisk? Er det noe jeg har oversett? Services? Lenke til kommentar
andyp Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Hva for en feil får du egentlig i commandovindu (ipconfig)? Lenke til kommentar
t-paul Skrevet 6. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: On 2002-02-06 11:57, andyp skrev:Hva for en feil får du egentlig i commandovindu (ipconfig)? Klarer faktisk ikke helt å huske nå, sitter på jobb.. skal sjekke nærmere når jeg kommer hjem.. Men da jeg pinga 127.0.0.1 var det noe med driver error.. error 2 ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå