kjsa4 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hei. Jeg lurer på hva dere jenter tenker om dette Jeg føler en stor tiltrekning til ei jente som nettopp har flyttet vekk. På vgs (5 år siden) fikk vi et godt øye til hverandre, flørtet og slikt i timer (mest gym) vi hadde sammen. Jeg hadde kjæreste da så det ble ikke noe mer en uskyldig flørt. Siden har kontakten mellom oss veldig sporadisk ettersom vi ikke bodde på samme plass, hun reiste, gikk på folkehøyskole, jeg var i militæret osv. Hver gang vi møtes, f.eks. treningsstudio så prater vi en del og er flørter slik vi alltid har gjort. Vi er alltid litt klengete og masserer hverandre litt og sånn. Så er en litt "sånn" steming, og tøyser med å avtale "massasjedater". I sommer møttes vi tilfeldigvis litt oftere. Jeg har pga andre omstendigheter blitt singel. Nå har hun som sagt flyttet til 4 timer bort for å gå på skole. Vi har pratet litt på chat i det siste, men ikke mye. Jeg har gjennom alle disse årene vært keen på henne, lurt på hvordan det hadde blitt om jeg hadde vært singel da det begynte. Nå lurer jeg på hvordan jeg burde gå fram for å gjøre henne interessert i meg. Jeg er ikke så god på smalltalk og når vi chatter så er det meg som tar initiativet og "leder an" samtalen. Jeg har noen kamerater der hun studerer. Burde jeg besøke dem for å komme meg til inn dit etterhvert? Noen som har noen tips og innspill på hva som kan være lurt å gjøre og hva en absolutt ikke burde gjøre, så kom med det! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Du kan gjerne finne et påskudd for å reise dit, det gjør presset mindre. Men om du gjør det så må du varsle henne på forhånd om at du kommer og spørre om dere skal treffes og finne på noe, ikke støte på henne "tilfeldig" mens du er der. Ellers vil hun antagelig tenke "Han reiser helt hit for å besøke en kompis, men ikke for å besøke meg", og det er et tegn på at du ikke er interessert... Edit: Et annet problem er å unngå at hun føler seg som "reserven", den som er god nok når det over med førstevalget. Ikke snakk om "Nå som jeg er singel..." Geir 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå