Gå til innhold

Min historie fra Utøya 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er UTROLIG sterkt og lese, Kristoffer! Tror ingen av oss som ikke var der på noen som helst måte kan forestille oss hvordan du og de andre som var på Utøya har hatt det, hvordan dere har kjent på omgivelsene osv.

 

Ingen burde egentlig oppleve noe som dette, INGEN. Men når du først har opplevd det, høres det bra ut at du skriver her hva som skjedde, for å bearbeide det.

 

Jeg mistet en av kammeratene mine på Utøya. Har fått bearbeidet det ved å snakke, snakke med folk jeg kjenner. Venner, familie alt!

 

- Eirik

Lenke til kommentar

Dette er UTROLIG sterkt og lese, Kristoffer! Tror ingen av oss som ikke var der på noen som helst måte kan forestille oss hvordan du og de andre som var på Utøya har hatt det, hvordan dere har kjent på omgivelsene osv.

 

Ingen burde egentlig oppleve noe som dette, INGEN. Men når du først har opplevd det, høres det bra ut at du skriver her hva som skjedde, for å bearbeide det.

 

Jeg mistet en av kammeratene mine på Utøya. Har fått bearbeidet det ved å snakke, snakke med folk jeg kjenner. Venner, familie alt!

 

- Eirik

 

Dette sammen med å snakke med alle som vil høre det, familie, venner og ikke minst etterlatte som jeg kjente gjennom vedkommende som døde har hjulpet meg masse!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Takk. Jeg tror at slike innlegg på nett kommer til å være av uvurderlig verdi for fremtidens generasjoner.

 

Jeg har forøvrig flyttet posten din til vår egen kategori om terrorangrepet, slik at den får den oppmerksomheten den fortjener. (Historie-kategorien er en smal og lite aktiv kategori)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...