MikkelRev Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 For litt under 2 år siden kjøpte jeg et midianlegg (Philips FWM197/12) fra nettbutikken til Pixmania. Nå har den plutselig sluttet å fungere. Jeg har tatt kontakt med Pixmania, og fått et dusin med diverse mailer med all slags instruksjoner om hvordan jeg skal gå fram for å returnere anlegget. Anlegget kostet rundt en tusenlapp. Er det verdt bryet og arbeidet det er med å knekke koden for dette returkaossystemet til Pixmania og betale $$$ i porto? Aner jo ikke om jeg må betale reperasjonen selv. Eller er det like greit å bosse den og kjøpe nytt? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Pixelmania er vel ikke akkurat kjent for å ha den beste kundeservicen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå