Npt Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Hei jeg trenger ny strømforsyning iom at den andre døde på mystisk sett. Har hørt mye godt om denne-> http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...RTNR=FSP35060PN men jeg hører gjerne på råd. specs står i sig og skal sette inn : cd-spiller en HD til (etterhvert) Lenke til kommentar
skorob Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Denne ser bra ut. Har selv Enermax Whisper plus 350w. Med så si samme amp styrke på de forskjellige voltene. Ikke noe problem her. dette er en godt overklokket AMD, som bruker endel strøm. 2 disker, cdrom/brenner. Radeon 8500... Så tror den du nevner er ganske bra, merket er iallefall kjent for gode PSU'er... Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Har nettopp bestillt den, etter å kun ha hørt masse skryt. Det var også en som sa at den kan yte 400-450watt :wink: Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg har denne selv og er strålendefornøyd med den! Kan på det sterkeste anbefale den. Er veldig støysvak syns nå jeg. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1841 thermaltake 480w,enermax,fortron og zalman var de beste samt en som ikke finnes i norge men anbefales ikke pga støy. Lenke til kommentar
Balderac Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 IKKE bestill den hvis du har et kabinett der strømforsyningen monteres stående. Da vil vifta komme helt inn i kabinettveggen, og PC'en går selvfølgelig varm. Jeg gjorde denne tabben, og måtte sette denne i min egen PC som har liggende strømforsyning, og sette min gamle i den nye PC'en jeg bygget for en kollega. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg har akkurat bestilt 300w versjonen. (gleder meg) Ut ifra stemningen her kan du nok trygt bestille en du óg. 8) Lenke til kommentar
geronimo Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Lurer på å kjøpe den samme psu'en selv, har litt mindre krevende hardware enn deg, så hvis du har kjøpt den er jeg veldig interessert i hva du synes... sliter i dag med noe møkk fra q-tec, skulle aldri ha kasta bort penger på den dritt'n :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå