spamex Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hei Jeg har ett HIS Radeon HD6970 skjermkort. Jeg lurer på hvordan jeg klokker det, når jeg kommer til da jeg må klokke det. Jeg er ikke helt sikker på hvor jeg gjør det men jeg trodde det var CCC. Jeg har ett spørsmål til. Under current values står det GPU clock: 500Mhz, men under High Performance GPU clock settings står det 880Mhz. Takk for hjelp Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Du klokker det ved å dra opp sliderne. For å teste om det er stabilt, kjør noen harde spill som Crysis med vsync skrudd av. Om du merker noen forskjell har du fått en bra overklokk til, om du får svart skjerm eller lignende har du gått for langt og må skry klokken tilbake. Om du ønsker spenningsjustering er vel Sapphire TriXX det beste valget. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Ok Da skal jeg teste det Lenke til kommentar
spamex Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Dro den opp til 900Mhz og fikk svart skjerm med engang jeg begynte en bane på Crysis 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå