gulars2001 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Har en kamerat som bestilt bærbar pc til studiestart i høst når han prøvde å slå den på var skjermen helt død, han ringte til komplett.no som anbefalteham å benytte angreretten. Er ikke dette litt feil fremgangsmåte? Lenke til kommentar
Flin Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Vil nok være enklere å benytte angreretten enn å reklamere. Grunnen er at hvis man reklamerer så vil gjerne selger sjekke om det faktisk er noe feil med varen. Dette vil ta lengre tid. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Jo egentlig, men det er slik med dem fleste bærbare at om det er noe galt med dem så skal dem ikke sendes til komplett men til service verksted som pc merket bruker. Det vil ta lenger tid og Komplett tenker nok i kundens beste her med tanke på å få penger tilbake slik at han kan bestille en ny raskt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå