Christian93 Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Hei. Vet ikke om jeg poster på rett forum, men prøver meg her anyways. I det siste har jeg fått konstant dårlig connection når jeg spiller online (Xbox 360) Det virker som dette kom over natten. Før ble jeg alltid host, og hadde max connection hele tiden. Nå ligger jeg hele tiden og vipper mellom "gul" og "rød" for dere som er kjent med Call of duty serien. Hvis det skal være noe til hjelp så er hastigheten min på 54 mbps. Det er ingen andre som sitter på nettet mitt, og internettet i seg selv funker og er kjapt, men det er som sakt når det kommer til online spilling at "problemet" kommer. Setter stor pris på hvis noen kan komme med noen tips eller har vært borti samme problem før. Takk på forhånd, mvh Christian. Endret 28. august 2011 av Christian93 Lenke til kommentar
kgau Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Hei. Vet ikke om jeg poster på rett forum, men prøver meg her anyways. I det siste har jeg fått konstant dårlig connection når jeg spiller online (Xbox 360) Det virker som dette kom over natten. Før ble jeg alltid host, og hadde max connection hele tiden. Nå ligger jeg hele tiden og vipper mellom "gul" og "rød" for dere som er kjent med Call of duty serien. Hvis det skal være noe til hjelp så er hastigheten min på 54 mbps. Det er ingen andre som sitter på nettet mitt, og internettet i seg selv funker og er kjapt, men det er som sakt når det kommer til online spilling at "problemet" kommer. Setter stor pris på hvis noen kan komme med noen tips eller har vært borti samme problem før. Takk på forhånd, mvh Christian. Hastigheten din er IKKE 54 mbs gå heller inn på linjetest.no og sjekk hastigheten. Ellers vet jeg ikke så mye om xbox, men det er nesten garantert at netthastigheten din ikke er 54 mbs, siden dette er det som viser på windows uansett =) Lenke til kommentar
Christian93 Skrevet 28. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Hei. Vet ikke om jeg poster på rett forum, men prøver meg her anyways. I det siste har jeg fått konstant dårlig connection når jeg spiller online (Xbox 360) Det virker som dette kom over natten. Før ble jeg alltid host, og hadde max connection hele tiden. Nå ligger jeg hele tiden og vipper mellom "gul" og "rød" for dere som er kjent med Call of duty serien. Hvis det skal være noe til hjelp så er hastigheten min på 54 mbps. Det er ingen andre som sitter på nettet mitt, og internettet i seg selv funker og er kjapt, men det er som sakt når det kommer til online spilling at "problemet" kommer. Setter stor pris på hvis noen kan komme med noen tips eller har vært borti samme problem før. Takk på forhånd, mvh Christian. Hastigheten din er IKKE 54 mbs gå heller inn på linjetest.no og sjekk hastigheten. Ellers vet jeg ikke så mye om xbox, men det er nesten garantert at netthastigheten din ikke er 54 mbs, siden dette er det som viser på windows uansett =) I flg. linjetest så så hadde jeg en hastighet på 7.19 mbps. Lenke til kommentar
kgau Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Da vet jeg ikke problemet, siden det er mer en nok til å spille på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå