Karl-Ivar Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Håp Bildet er fjernet. Beskrivelse: Med håp om en flott høst og mange fine fototurer. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 spennende formasjoner på bakken her, ser det går mot høst. tror jeg ville klonet vekk hunden .... Lenke til kommentar
thoar Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 nydelig dette. liker kompet her. og linjene i gresset samt formene her. personen og hunden er med å løfte bildet mot temaet. kanskje min skjerm, men virker som det er en ørliten halo over trærne... Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hei Her kan jeg ikke helt se den store tilhørigheten ti HÅP. Selve bilde er et bra høstbilde med en persjon og en hund og jeg ville behold hunden. I motsetning til en annen som ville klonet den vekk. Det som er med på å gjøre dette bildet er jo formen på bakken her. RAK-foto Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 hei Karl Ivar,dette var et utrolig vakkert bilde,så vakre farger og stemningen så go at en 5er fra meg dette,god kveld til deg fra meg Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Ja man kan jo håpe på en fin høst etter en sommeren som bare regnet bort. Fine høstfarver her. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Utrolig flott dette Karl-Ivar, sprakende fine farver i det spesielle og fine kurvede landskapsformasjonene. Lenke til kommentar
Janne caspersen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Fasinerende formasjon på bakken og vakre høstfarger. Fin dybdeskarphet, jeg får lyst til å vandre inn i denne eventyraktige skogen Lenke til kommentar
karoald Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Eit virkeleg fint komp.bilde med lækkre farger--der er alltid håp,på høsten og ja. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Veldig godt foto i form, komp og fine høstfarger. Godt jobba Karl-Ivar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg