Gå til innhold

Tab-etuier, Amazon og levering


Anbefalte innlegg

Etter å ha hatt Acers offisielle etui til A500 en stund, har jeg lyst til å bytte det ut, da kvaliteten ikke er så god lenger. (Tab'en sklir nesten ut av etuiet når det står støttet opp, og materialet tiltrekker seg masse støv og skitt)

Så da kunne jeg tenke meg å bytte det ut med dette: http://www.amazon.com/gp/product/B0056QFARQ

Men det viser seg at Amazon ikke kan levere dette til Norge, av en eller annen grunn, og jeg har enda ikke funnet noen annen måte å bestille det på, enn gjennom Amazon.

I alle norske nettbutikker jeg har sett på, selger de kun det jeg har fra før.

 

Så det jeg lurer på da, er om noen vet om noen litt mindre kjente nettbutikker som kanskje selger slike, eller evt. en måte å "lure" Amazon til å få levert det til meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tipset. Jeg opprettet en bruker hos Jetcarrier, og forsøkte å bestille fra Amazon igjen.

Jeg fikk denne beskjeden da jeg endret leveringsadressen min: "The street name or number appears to be invalid."

Jeg fulgte instruksjonen fra Jetcarrier om hvordan man skal legge inn adressen, men det ble allikevel feil. Så da vet jeg ikke hvordan jeg skal få ordna det :-\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...