EirikFoto Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 En vanlig høstdag på prærien Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Fin komp...litt mye gult. Ville dempet det noe... Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Okei, takk Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Et flott prærie bilde, synes også at her ble det for mye farger. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 visst du demper gulfargen litt har du her et flott bilde, synest det fortener bedre en 2 her altså!! Lenke til kommentar
thoar Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 komposisjonen liker jeg veldig godt. kanskje fargene blir noe voldsom?. og kunne gjerne ønskett at man fikk se mer av skyene. noe utbrent der de henger. men jeg liker det jeg ser Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Et flott prærie bilde, synes også at her ble det for mye farger. Okei, takk visst du demper gulfargen litt har du her et flott bilde, synest det fortener bedre en 2 her altså!! Takk takk komposisjonen liker jeg veldig godt. kanskje fargene blir noe voldsom?. og kunne gjerne ønskett at man fikk se mer av skyene. noe utbrent der de henger. men jeg liker det jeg ser Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg