Nimrad Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Kom anmeldelse på sist sending av Spillmatic: http://spillmatic.no/?p=2770, Aslak var lite imponert. Verdens fremste radioprogram om dataspill og hiphop - Nei takk med andre ord. Kommer aldri til å ta de seriøst. Endret 3. november 2011 av Nimrad Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hva "Aslak" mener, kjenner eg driter langt i. Samme som når ÈN fyr slakter en film, da skal EG liksom ikke like filmen? Blir for dumt. Lenke til kommentar
the0bald Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Har da på ingen måte sagt at du må være enig med han, hørte bare anmeldelsen og tenkte kanskje noen her inne kunne ha interesse av å sjekke den ut de også. Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Verdens fremste radioprogram om dataspill og hiphop - Nei takk med andre ord. Kommer aldri til å ta de seriøst. Hadde han i det minste kunnet skrive ned sine tanker skulle jeg nok ha lest de, men jeg aner at andre ting ligger bak holdningen hans da hiphoppere er spesielt opptatt av å skille seg ut fra mainstream. Han skulle ta å selge spillet til noen av de som venter på det istedet da. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Uncharted 1 og 2 var rimelig ekstremt gode spill, men Uncharted 3 trollbinder meg enda mer. De som ikke har en Playstation går glipp av tidenes råeste spillserie. Ikke bare er grafikken langt over noe jeg har sett på PC, råeste animasjonene jeg har sett i noe spill, men gameplayet er nyskapende og perfekt blandet inn med en historie som får Tomb Raider til å virke som Donald Duck. Sykt sykt sykt spill, er ikke noe mer å si om det. Multiplayeren og coop er også et kapittel for seg selv. Naughty Dog er bare .... ahhhh Etter å ha spilt dette skjønner jeg nå hvorfor de som klager på at det fikk bare 9/10, jeg skjønner det nå faktisk. Spillet er tidenes beste lagd, det er verdt å betale 2000 for dette spillet her egentlig. Endret 3. november 2011 av Avean Lenke til kommentar
Seal Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Jeg skal innrømme at jeg kommer til å bli dypt skuffet hvis vi ikke får vite noe om hva som skjedde med foreldrene til Nathan, når vi først kommer borti temaet på starten. Om ikke i 3ern, så i alle fall senere. Kunne blitt et eget lite mysterium i seg selv, kanskje til og med et eget spill, hvis de hadde gjort noe virkelig mystisk og stilig ut av det Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Eg vert meir skuffa om Naughty Dog følgjer mønsteret sitt etter å ha laga suksesstrilogiar, og det neste spelet me får er Uncharted Racing. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg skal innrømme at jeg kommer til å bli dypt skuffet hvis vi ikke får vite noe om hva som skjedde med foreldrene til Nathan, når vi først kommer borti temaet på starten. Om ikke i 3ern, så i alle fall senere. Kunne blitt et eget lite mysterium i seg selv, kanskje til og med et eget spill, hvis de hadde gjort noe virkelig mystisk og stilig ut av det en liten spoiler som nesten ikke er en spoiler om du får vite noe om foreldrene til Nathan Drake i spillet eller ikke. Ja du får vite om foreldrene til Drake Lenke til kommentar
realnils Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Har nå rundet spillet, og sitter bare igjen med gode spillminner. Denne går lett inn på lista over favorittspill! Spent å se hva en utvikler som Naughty Dog klarer å gjøre på neste konsollgenerasjon, når enn den måtte komme. Utrolig hvor mye "juice" de klarer å klemme ut av PS3! Nå må jeg spille igjennom på vanskeligst en gang. Føler at jeg enda har mye å mestre når det gjelder spillmekanikk. Og "skillceilingen" ligger høyt, og det er mange triks å lære seg. Selv i SP. Følte f.eks. at å kaste granater i retur først satt spikret ut mot slutten av spillet. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 sørgelig at jeg ikke får spilt før mandag. Vil spille det nå! 1 Lenke til kommentar
xenogear Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Er det bare meg som synes at kontrollen og kameraet i Uncharted-spilla egentlig er litt frustrerende? Don't get me wrong, elsker dem, men det er liksom på tross av kontrollen og på grunn av bra historie, variasjon og sykt driv... litt rart å tenke på at hvis jeg setter de tingene til side synes jeg faktsik Shepherd i Masse Effect er bedre å kontrollere. Men tror det kommer mye av at mass effect i hovedsak foregår i åpna områder mens man ofte går rundt i trange rom osv i uncharted. Lenke til kommentar
realnils Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Er det bare meg som synes at kontrollen og kameraet i Uncharted-spilla egentlig er litt frustrerende? Don't get me wrong, elsker dem, men det er liksom på tross av kontrollen og på grunn av bra historie, variasjon og sykt driv... litt rart å tenke på at hvis jeg setter de tingene til side synes jeg faktsik Shepherd i Masse Effect er bedre å kontrollere. Men tror det kommer mye av at mass effect i hovedsak foregår i åpna områder mens man ofte går rundt i trange rom osv i uncharted. Skjønner hva du mener. Naughty Dog har prøvd å lage en "troverdig" karakter i Nathan Drake, og har derfor også gitt han mange muligheter spillmekanisk sett. Han kan slåss, skyte, klatre og snike. Mass Effect har ikke dette problemet med at de har så mye gameplay å bite over. De trenger bare å lage relativt enkle brett (sammenliknet med Uncharted) som er skreddersydd for dekningsbasert skyting. Og jeg vil tro at det dermed er lettere å oppnå godt gameplay. Når man går spillmekanikken i sømmene så vil jeg fortsatt si at Uncharted tar kaka over Mass Effect, og det er bare på den dekningsbaserte skytinga. Det er kanskje ikke det letteste gameplayet i Uncharted spillene, men mulighetene man har når man har lært seg kontrollene skikkelig gjør at man kan gjøre ganske imponernde manøvrer. En ting til; Det er kanskje ikke så mange som tenker over det, Men det faktum at jeg kan lade om når det selv passer meg i Uncharted spillene, og at jeg ikke trenger å vente til en animasjon er ferdig å spille av, setter jeg utrolig stor pris på. Slike små ting legger Naughty Dog merker til, og det synes jeg er kult. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Ja. da ble jeg ferdig med spillet. Må si jeg digger det blir nesten lit trist når jeg nå er ferdig med det (ikke noe med historien og gjøre) Håper virkelig det kommer en til i serien. Dette er en av få spill jeg føler kan "melkes" uten og ødelegge det. Blir aldri lei av humoren i spillet Edit: noen som vet hvor jeg kan finne wallpapers til spillet? Endret 5. november 2011 av D02 Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Bare så synd spillet er så kort mot nummer 2 Lenke til kommentar
realnils Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Var det noen andre som savnet mer ekstramateriale? Følte at det ikke gikk nok i dybden når det gjelder skuespillerne, og prosessen med castingen og innspillingen. Det var masser av ekstra stæsj til U2 husker jeg, og det er et artig innblikk i kjemien skuespillerne seg imellom, og hva det frembringer av skuespill og ikke minst humor. Håper de legger ut noe slik på PSN etterhvert. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Bare så synd spillet er så kort mot nummer 2 Viss det er kortere so what? Spilte singelplayeren av UC2 i 35 timer, fullførte det 2 ganger og samlet absolutt alle skattene. Spillet i seg selv er ihvertfall bedre en det meste der ute, overgår all motstand fra 2011 spillene allerede for min del. Makan så flott det ser ut, med troverdige karakterer, herlige animasjoner, beste grafikken på dagens konsoller og masse mer. Endret 5. november 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Er det kommet ein patch som fikser aim delay? orker ikkje koble den til nett før eg veit om patchen er kommet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ferdig med første runden på hard og kost meg glugg ihjel hele veien igjennom. Så da er det på tide å kjøre igang på crushing og denne gangen så slipper jeg unna den jævelen her: Så da er det jo håpe at det blir mindre frustrasjon Lenke til kommentar
Trusselvurdering Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ferdig med første runden på hard og kost meg glugg ihjel hele veien igjennom. Så da er det på tide å kjøre igang på crushing og denne gangen så slipper jeg unna den jævelen her: Så da er det jo håpe at det blir mindre frustrasjon Crushing gikk faktisk ganske greit. Det verste var begynnelsen av chapter 21 og 22, men en kommer seg til slutt gjennom det. Tips til førstnevnte er å finne M32-Hammer'en fort (i trappen på baksiden av bygningen til høyre). Ble mye henging utfor kanten før jeg ramlet over den. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Da ble jeg ferdig også, koste meg mye mer med dette enn med 2eren, jeg skuffet meg, ingen menneskelige tanks med miniguns, ikke en drit dårlig bossfight som ødlegger slutten helt osv. Historien var også mye bedre, mye mer film aktig. Ikke bare et spill, også fint med mer Sully i spillet, siden han ikke var så vanlig i 2eren. Det var også noe mindre horder på horder med fiender som kommer og kommer, som i 2eren. Alt i alt det perfekte action eventyr spillet, det beste fra 1eren og 2eren uten de iriterende sakene fra 2eren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå