Gå til innhold

Uncharted 3 tråden

Seal

Anbefalte innlegg

ja spillet er verdt 200-350 men mer er det ikke verdt! er et konge spill nesten like bra som nr 2 men ingen av de to er verdt 500-600kr og det er pga de er 8timer lange.

Sikkert mangen fanboys som klikker igjen men slik er det bare. vis du kommer til å spille multiplayer i mangen dager/uker/måneder fremover da er det jo en helt annen sak:P men er du bare sugen på storyen så er 350kr mer en nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Støtten for meg er Uncharted. Online var bedritent kjedelig i beta til nr2, og er av null interesse i likhet med AC spillene.

Uncharted er synonymt med en fantastisk underholdende historie, ett sjarmerende persongalleri og en teknisk sett overlegen opplevelse.

Lenke til kommentar

ja spillet er verdt 200-350 men mer er det ikke verdt! er et konge spill nesten like bra som nr 2 men ingen av de to er verdt 500-600kr og det er pga de er 8timer lange.

Sikkert mangen fanboys som klikker igjen men slik er det bare. vis du kommer til å spille multiplayer i mangen dager/uker/måneder fremover da er det jo en helt annen sak:P men er du bare sugen på storyen så er 350kr mer en nok.

Du får bare mene det, men for de aller fleste er et par hundre kr fra eller til ikke noe å spekulere på. Det minner meg om folka som kjører ekstra for å komme til et sted de kan tanke opp bilen litt billigere og så bruker fortjenesten og mer til på å kjøpe overpriset brus i butikken på tankstasjonen.

De 400 kr jeg gav for spillet betyr at jeg har måttet jobbe hele to timer for å få råd til noe som sikkert vil gi meg mye underholdning et par timer hver dag 1 uke eller to fremover. Er ikke noe å tenke på engang. Jeg går ut ifra at du heller aldri går på kino, teater eller annet som koster mye mer per time underholdning.

Helt greit å ikke like spillet, men å kverulere om et par hundrelapper i et land som Norge blir nærmest latterlig.

Endret av tigerdyr
Lenke til kommentar

Dessuten er Uncharted-serien den serien jeg kanskje aller først ville plukket ut når det gjelder gjenspillingsverdi. Greit nok, historien er ensporet og lagt opp som en film, i motsetning til spill som Deus Ex og The Witcher, men med tanke på hvor godt den er laget, med herlige gameplay sekvenser og minneverdige øyeblikk, kan jeg spille kampanjen om og om igjen, som jeg har gjort med de to foregående spillene. Dessuten er det ingenting som slår det å gå rundt i søk etter skatter eller trofeer, som Uncharted serien alltid klarer å gjøre interessant. I tillegg klarer jeg fint å putte inn et godt antall timer i MP, spesielt i coop-delen, så de 500 kronene jeg betaler føler jeg er fult akseptabelt.

Lenke til kommentar
Helt greit å ikke like spillet, men å kverulere om et par hundrelapper i et land som Norge blir nærmest latterlig.
Du vet riktinok ingenting om bakgrunnen hans. Hva om han er student? Da er det plutselig veldig relevant med prisen på et spill.

Det forandrer jo ikke på "underholdning per kr" sammenligningen, og når TS nylig spurte om beste spillbærbar for 14.000 kr står det formentlig ikke så slemt til.

Nå er jo heller ikke den norske studentungdommen kjent for å ha lite penger tilgjengelig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Du vet riktinok ingenting om bakgrunnen hans. Hva om han er student? Da er det plutselig veldig relevant med prisen på et spill.

Det forandrer jo ikke på "underholdning per kr" sammenligningen, og når TS nylig spurte om beste spillbærbar for 14.000 kr står det formentlig ikke så slemt til.

Nå er jo heller ikke den norske studentungdommen kjent for å ha lite penger tilgjengelig.

omg:P viste det kom til å smelle når jeg så noe så "dumt":p

Så siden jeg bor i norge osv så kan jeg ikke mene at spill til 600kr er dyrt?

for og utdye meg litt. Skyrim 600kr = med sidequest sikkert 50+timer! mens uncharted 3 for 600kr = 8timer. sier ikke at skyrim er "bedre" eller noe slik. bare at jeg PERSONLIG ville heller betalt 600kr for et spill som gir meg 50+ timer en 8 timer.

Er bare personlig, trenger ikke klikke mongobanan på meg heller da:P

jeg har ikke mye penger og da er det greit og bruke den metoden jeg bruker....thats it!

Lenke til kommentar

Om du mener det der er å "klikke mongobanan" så har du ikke sett mye. Med ett spill som Uncharted 3, med sin historie både i selve spillet og spillene som har vært, med sine fantastiske personligheter,spillbarhet som er utav en annen verden, attention to detail og mindblowing grafikk og ett landskap som er til å måpe av så hadde eg glatt betalt 1000kr om de var det det stod på.

Med histore spill, online delen som omhandler både det ene og det andre pluss at en sjelden eller aldri spiller Uncharted èn gang for så å legge det fra seg så er Uncharted den lyseste stjerna på spillhimmelen for veldig, veldig mange.

Endret av LunaticFanaticHD
Lenke til kommentar

Hmmm, det ER 2. november det kommer ut, ikke sant? Virker som om alle de siste innleggene her har vært fra spillere som har spilt det i snart en uke... :/

Venter i spenning jeg da, har forhåndsbestilt (noe som tydeligvis ikke var nødvendig). Men lurer fælt på om jeg skal spille UC3 først eller ACR som kommer korte 13 dager senere...fritiden min er noe begrenset i disse dagene uansett...begynner jeg på et spill fortsetter jeg til det er ferdig, for å si det slik... :p

Lenke til kommentar

Spillet mitt komm isje i dag heller :( bestillte fra elkjøp får håpe det kommer i morgen. Noen som har prøvd online co op?

Jeg også bestilte hos Elkjøp. Har lest om mange som fikk det på lørdag, som også hadde bestilt hos Elkjøp. Rart ikke jeg fikk det da. En jeg kjenner fikk det på lørdag fra Elkjøp. Er redd posten roter med pakken. :S

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar

Gleder meg veldig til å få skaffet spillet. Ser frem til å tilbringe mange timer med Nathan Drake i hans neste eventyr i herlige og eksotiske omgivelser. Flerspillerdelen bryr meg midt i rompa. Det har alltid vært den dype historien i enspillerdelen som har fått meg til å kjøpe de to første spillene :)

Lenke til kommentar

Fikk spillet på fredag forrige uke! Gamezone slår til igjen, vet ikke hvor lovlig det er! Anyways ferdig med det å syns jo det følger i sporene av de to første, men samtidig litt større, litt mer episk og overall bare bedre. Om det er verdt full pris vil jo alltid være en langdiskusjon, men jeg spiller kvalitets spill mer enn en og er fort verdt 500 lappen da.=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...