Aizen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Fikk mitt IDAG!!!!:D:D:D amazon må ha gjort en stoooooor feil:D tuuusen takk amazooon:D ikke toll eller noe som helst heller:P prisen ble ca 340kr:) da blir det butikken og handle øl og chips til ikveld;) fri i mårra! Tollen kommer som egen regning senere. Vent i spenning. får alltid tollregningen når jeg henter pakken. så nope!!! ingen tollregning:D btw, spillet er ganske bra:) for oss som har spilt nr 1 og 2 er det bare mer av det samme(som er bra). Endret 27. oktober 2011 av Aizen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Neinei, vi får se da. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Tollregning senere er vel kun hvis pakken er levert av kurerselskap á la DHL og UPS. Hvis spillet er levert vanlig gjennom Posten så får man (hvert fall jeg) alltid hentelapp med betalingsinfo i posten. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg lurer litt på hvorfor mange har begynt å se på alt under 9/10 som en helt elendig score. Lurer på hvem som synes det er helt elendig? De som klager, klager jo på at 8/10 ikke er nok til å skille seg ut fra andre "storspill" hvor de fleste ligger innenfor 7-9 på skalaen. Ikke på at Gamezone synes det er "helt elendig". Jeg lurer ikke på hvem. Jeg lurer på hvorfor. Jeg har jo riktignok selv merket at det ser ut til å ha gått inflasjon i karakterene på mange sider, at de sjelden gir dårligere enn en 7 osv. Så det er sikkert litt av grunnen. Men om du ser på kommentaren som ble postet rett over min forrige post, så ser du jo at han sier at "8/10 is beyond pathetic". Og kommentarer som den ser jeg jo hele tiden. Jeg syns bare det er litt snodig. Jeg ville aldri tenkt at et spill som får 8/10 er crap. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 @Thomas_H: Metacritic er jo ein FASIT! 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Nei se hva eg fikk idag da. 1 Lenke til kommentar
brultus Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Nei se hva eg fikk idag da. Elkjøp? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Fikk det i posten i dag jeg også, men Gamezone sendte med en XL-skjorte istedenfor L av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Samme her, men gjør ikke noe. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hva syntes dere som har spillet tidlig om det, sitter selv igjen med gode følelser etter å ha spilt det noen timer i går kveld og kommer ikke som en bombe men spillet er utrolig vakkert, nesten så vakkert att man glemmer fiendene for noe øyeblikk. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Fikk bare spilt en halvtime selv, men det første som slo meg var at kontrollene ikke var i nærheten av så presis som batman når det gjaldt slossingen. Faktisk ikke i nærheten engang. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Og der mottok jeg spillet fra Elkjøp. Skjønner ikke at Naughty Dog lar de sende ut spillet så tidlig i forhold til lanseringsdato. (Gjør ingenting for min del) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Misunner dere som har Uncharted 3. Er jo oppfølgerern til mitt favorittspill igjennom tidene. Så ja jeg tror på det er blendende vakkert! Og man kan ikke sammeligne Batman sitt kampsystem mot UC3, er det ikke 2 vilt forskjellige spill? Blir som jeg skal sammenligne Gears Of War 3 og God Of War 3. Der kampsystemet til God Of War 3 eier Gears of War 3, så er God Of War 3 sitt slåssesystem nærmest perfekt *Edit* Der lå Uncharted 3 i postkassa mi også, nå skal det gamez!! Endret 29. oktober 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Generelt så var det presisjonen jeg stusset over. Det virket ikke responsivt nok, men er muligens en vanesak. Nå har jeg knapt rørt spillet, så det blir nok bedre etterhvert. Jeg sammenlignet de siden slossingen virket lik. En mot flere, med en enkel angrepsknapp og counter. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Og der mottok jeg spillet fra Elkjøp. Skjønner ikke at Naughty Dog lar de sende ut spillet så tidlig i forhold til lanseringsdato. (Gjør ingenting for min del) Fikk mitt også idag. De sendte ut på torsdag. Onlinedelen funker ikke enda. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 da kom jeg igjennom det. enig med en 8 av 10. var litt mye som var likt nr 2(på godt og vondt). Men er uansett et superbra spill. bare ikke så bra som nr2. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Hvordan opleves fiendene her, er de like generiske og kjipe som i de to første spillene? Endret 29. oktober 2011 av Mala Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) @Thomas_H: Metacritic er jo ein FASIT! Hvorfor er metacritics fasit? Det er det langt derifra. Er bare en side som samler opp anmeldelser på filmer, spill, musikk osv. Men andre deler av forumet bruker jo folk metascoren og der blir man ikke sett ned på eller få slibrige, ute av kontekst kommentarer. De sidene som gjør denne jobben, for min del så kan de fortsette. Er flott du kan sjekke ut hvilke spill som kan passe for deg eller ikke. Å lese fra 10 til 40 forskjellige anmeldelere kan hjelpe deg på veien, mens det er du som gamer så kjøper spillene Men spillet er lett verdt de 349,- jeg ga for det, helt fantastisk opplevelse til nå, og storyen er nok den beste jeg har vært borti dette året!! Endret 29. oktober 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå