PolarCow Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hmmm, bruker laaaaaaaang tid på dette jeg, løper ikke bare igjennom og skal runde det på 8-12 timer. Nei, her skal hver eneste krok av spillet nytes, beskues, beundres... Utrolig pent laget synes jeg, så det er nesten slik at jeg skylder utviklerne å kose meg lengst mulig med spillet. Blir vel kanskje nesten en liten nedtur når ACR kommer i neste uke... Lenke til kommentar
Seal Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Enig der. Mange kompiser som venter på at jeg skal runde det, så vi kan starte med coop og online, men tar meg god tid og nyter opplevelsen og leter etter skatter. Har nå kommet til den kjente flyscenen, men måtte tvinge med selv til å stoppe der, for noe som kalles søvn måtte vektsettes... Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Har bare kommet meg til slottet jeg da (kap 6 eller 7), men spiller også bare av og til. Prioriterer også å komme meg litt vekk fra heimen... Lenke til kommentar
Seal Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Hvorfor skal det være så helvettes mange skytesekvenser da!? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Fordi det kan man få i CoD og BF... Syns det bare blir mer og mer av det i hvert spill som kommer i serien, noe jeg missliker stort! Når skytingen i tillegg kun er middelmådig blir det bare kjedelig og frustrerende. Skulle heller sett mer historie-skapende sekvenser og gåteløsninger... Lenke til kommentar
different Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Fordi det kan man få i CoD og BF... Syns det bare blir mer og mer av det i hvert spill som kommer i serien, noe jeg missliker stort! Når skytingen i tillegg kun er middelmådig blir det bare kjedelig og frustrerende. Skulle heller sett mer historie-skapende sekvenser og gåteløsninger... Enig der. Jeg spiller hovedsaklig for historien og de flotte omgivelsene. Skytesekvenser interesserer meg ikke lenger, dessverre. Dette har jeg online spilling med venner til. Men jeg skal ikke klage, denne spillserien er en av de få som har vekket interesse hos spilleren i meg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Fordi det kan man få i CoD og BF... Syns det bare blir mer og mer av det i hvert spill som kommer i serien, noe jeg missliker stort! Når skytingen i tillegg kun er middelmådig blir det bare kjedelig og frustrerende. Skulle heller sett mer historie-skapende sekvenser og gåteløsninger... Jeg synes faktisk det var mer i UC2 enn i treern, men det kan være hukommelsen min som roter litt. Har også startet en ny runde på UC1 og det er jo like mye der, så det er jo ikke noe nytt. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Syns det bare blir mer og mer av det i hvert spill som kommer i serien, noe jeg missliker stort! Du har ikke spilt UC1 skjønner jeg. Der gikk det jo konstant. Men ja, jeg og skulle ønske det var litt mindre enn det er nå. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Jeg har det skjønner du, og mulig det var mer der... Lenge siden jeg spilte det sist nå... Men kan i det minste ikke huske at sekvensene var så irriterende som de er nå... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Haha, holder på nede i cruisebåten nå, og folka med granatkastere, lasersikter i alle rævvasvinkler, og helpansra folk med hagler pøser ut fra alle kanter, og eg er ikke på crushing engang. Drit å dra. 1 og 2 var vanskelig, greit nok.Men nå blir det for mye. Legger glatt fra meg spillet noen dager. Endret 10. november 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 RUnna det nettopp. Fantastisk spill! Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Da var Platinum i boks Gikk egentlig glatt det. Endel trofeer som var kjedelige å ta, men ikke noe umulighet. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Syns nok dette er det beste spillet i serien ja Syns fremdeles stemningen i det første spillet er ubeseiret, men helhetsmessig syns jeg Drake's Deception stikker av med en knepen seier. Gleder meg til å starte med online, og trofé-jaktingen! Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 synd de korta ned spillet drastisk fra nummer 2 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Syns egentlig spillet hadde perfekt lengde i forhold til setting og innhold. Spill som varer 15-20 timer er lagt opp på helt andre måter, og det hadde endret hele essensen i spillet, noe jeg ikke ønsker. Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Synes ikke det for sjarmen men nummer 2 var valutta for pengene med lengden på singel skuffende at nå er det bare en kveld playthrough Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hvordan er det med å unlocke Crushing? Er det fortsatt slik at en kan spille gjennom på lett og så skifte til Vanskelig på siste kapittelet? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg har bare runda campaign på normal, men kan nå tydeligvis begynne på crushing. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Runda det på normal isted, men har ikke sett etter om eg kan ta crushing enda Hvordan er det med å begynne spillet på crushing, spille nesten alt på hva som helst så skifte til crushing på siste kapitel, funker det? Endret 13. november 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå