Step_up Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Ikke for å ta sider her, men kanskje er det på tide at step_up vurderer step_down? Hva? Jeg tar Vice sin side. ikke at hans innlegg i grenseland har noe med deg å gjøre, men hva? Endret 16. september 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 On topic: Thorkildsen driver aktiv valgkamp i Vestfold for tiden. Det er hennes hjemfylke, og dette er fylkes- og kommunevalg, må vite. Da er SV garantert et dårlig resultat i Vestfold i hvert fall. SV fikk 3.8% i vestfold, så spådommen din var korrekt. Om det er Thorkildsen sin skyld vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Det er for ordens skyld en lavere prosentvis nedgang (29,x%) enn landsgjennomsnittet for SV (33,x%), målt i forhold til 2007-resultatet. SV har alltid vært svake i det tradisjonelt borgerlige Vestfold. Så om noe har Thorkildsen vært med på å bremse fallet ørlite i hjemfylket. Geir 1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Det kan man ikke vite, for alt vi vet hadde nedgangen vært mindre om Thorkildsen ikke hadde vært aktiv? Lies, damn lies and statistics Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Sant nok, og i grunnen mitt poeng også. Geir Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Har lurt på den bekledningen hun flere ganger er avbildet i. Er det noen S&M-greier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå