Rolf Kristensen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Tema: Håp Bildet er fjernet. Beskrivelse: Lenge var det ett håp om at Hurum Paper Mill skulle få leve videre etter 101 års drift, men slik gikk det ikke. I desember 2008 var det slutt. Jeg har vist frem dette tidligere på gamle Digit, da med tittelen Bad moon rising ? Evalueringsnivå Visning: Ønsker å vise frem bildet mitt og få hyggelige tilbakemeldinger. Det er også fint om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Ja, her hadde man nok et lite håp. Ikke så rart, etter å ha vært i virksomhet i over hundre år. Så trist at det ikke ble noe mer da. Jeg liker fargetonene i bildet ditt, og månen gjør også sitt for å lage stemning. Godt bidrag dette her, synes jeg. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Et godt tema bilde, spennende detaljer!. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Fint bilde som passe meget bra til temaet. Liker også veldig godt det tekniske her samt at du har laget det i sepiatone. Bra tenkt og jobba dette her. RAK-foto Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 det passet jo veldig bra da til temadag i dag... fint bilde 5er fra meg,ha en fin kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg