Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jente skal overnatte til helgen, redd for visse ting

Anbefalte innlegg

Til helgen kommer det en jente til meg som mest sannsynlig skal overnatte, jeg har da truffet henne på internett og har aldri møtt henne, skal til henne først denne uka også kommer hun til meg i helga siden jeg er alene hjemme.

Det jeg er mest redd for er "junior" at han plutselig skulle strekke på seg når vi har lagt oss eller dette såkalte "morgenbrødet" jeg da redd for hva hun skal tro om meg osv, tror dere hun ikke kommer til å tenke på det? eller kommer hun til å tro at det er ekkelt? eller er jenter vandt til at dette skjer?

takker for svar :)

Postet av anonym: 3471c5b1f428bbd93fa3e4dd8e9533e0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo noe som er en helt naturlig reaksjon. Tror ikke ho vil legge noe særlig merke til det,men om du føler for det så stå opp før henne eller noe. At du får morgenbrød eller at "junior" strekker på seg betyr ikke dermed sagt at du skal ha henne uansett. Tror nok ho forstår det jeg :)

Postet av anonym: 781746666277e4bf02d35f8406011fff

Lenke til kommentar

Gamle er dere da? Hvis hun skal overnatte er det vel en viss fare for at det blir litt action uansett. Og et morrabrød er vel ikke så vanskelig å skjule uansett? Er jo bare å gjemme seg under dyna...

jeg er 18 og hun er 16.

ser ut som at hun ikke kommer alikevell :(

Lenke til kommentar

takker for raske svar, får se hvordan dette går da.. grugleder meg litt, er første overnattingsbesøket jeg får av en jente :o

Deler du seng med alle overnattingsgjestene dine?

Hun tar nok morgenbrødet med et smil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg lover deg, det er bedre at den kommer opp i feil situasjon enn at den ikke kommer opp i riktig situasjon.

Sett junior i arbeid etter dere har lagt dere, eller før. Og legg deg sidelengs mot henne, så den kommer til nytte om morrabrødet skulle oppstå :)

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...