m4rkus94 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Noen som har en big one kode til en person de har null kjennskap til? ville blitt meget takknemlig. send på inboks Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Noen som har en big one kode til en person de har null kjennskap til? ville blitt meget takknemlig. send på inboks Kjøp deg ein pizza, steik den. Pop ei øl og sett deg ne å sjå PL fotball, mens du drikk øl og et pizza. Lenke til kommentar
m4rkus94 Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Noen som har en big one kode til en person de har null kjennskap til? ville blitt meget takknemlig. send på inboks Kjøp deg ein pizza, steik den. Pop ei øl og sett deg ne å sjå PL fotball, mens du drikk øl og et pizza. Blir nok til det, får vel kjøpe en pizza i morgen, så alt er klart til deadline day på onsdag! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg har to koder om noen vil ha. Førstemann til mølla Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg tar gjerne en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg tar gjerne den andre Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Noted. Skal fikse det Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Noen som har en i dag de ikke trenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå