karoald Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Mor med sine små Bildet er fjernet. Beskrivelse: Likte godt innhaldet i bilde--litt skarpt lys da det er mitt på dagen med strålende sol Mor med sine håpefulle Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Nydelig og idyllisk bilde av familien. teknisk godt. Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Ah! Må jo bare smile når man ser dette. Så nydelig! De er jo så fine, disse små dun-nøstene. Ikke lett når sola bidrar med skarpt lys, men synes du har fått det fint til jeg. Fint med speilingen av mor. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Skarpt og fint og koselig! Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Et fint og koselig bilde du har lagt ut her. Det som er så fint her er den speilingen - flott - bra komposisjon også med alle d ungene hengende etter. Det tekniske er også bra. Liker det jeg ser. RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg