stiansa Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg har en ulidelig treg harddisk som C, og planlegger å kjøpe en OCZ Vertex 3 og installere Windows 7 på den. Er det lett? Er det bare å sette inn SSD-en og Windows-CD-en og installere i vei? Og så velge boot-disk etterpå i BIOS? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Ja det er så lett. Bare husk at når du installerer operativsystemet bør bare den disken som du installerer på være i maskinen. På denne måten sikrer du for at absolutt alle systemområder havner på samme disk. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Det er som sagt så enkelt, ja. Se denne guiden for skjermbilder av hvert steg i prosessen: http://www.techtalkz.com/windows-7/514412-windows-7-installation-guide-tutorial.html Lenke til kommentar
stiansa Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 SSD er kjøpt, mottatt, montert og satt opp som boot-drive med Windows 7 Ultimate 64 bit. Det gikk smertefritt! Og nå er PC-en min både raskere og mer stille! Yay! Jeg kan virkelig anbefale SSD som systemdisk. Jeg kjøpte denne fra NetShop for bare kr 1595,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå