Tessjo Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg vet at dette sannsynligvis er ønsketenking. Er i en økonomisk situasjon der jeg ikke får lån i vanlig bank pga inkassosaker, har altfor mange smålån og kredittkort som jeg ikke klarer å betjene dersom jeg ikke får slått dem sammen. Får jeg slått det sammen til et lån på 250.000. Klarer jeg fint et avdrag på 4-6000/måned. Har fast god inntekt. Finnes det virkelig ingen på det private markedet som tjener penger på å låne ut til personer som meg? Er villig å betale høy rente og med fast jobb har jeg sikker inntekt, jeg må bare få sjansen å bevise det. Ser på nett at i utlandet er dette veldig vanlig, men ikke her nei. Men nekter å tro at det ikke eksisterer? Lenke til kommentar
KS Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Vel jeg tror du vil finne ut at de fleste rike mennesker ikke har blitt rike ved å være snille sånn helt uten videre. Faktisk er nok de aller fleste rimelig sleipe og mest intressert i å beholde pengene sine selv. I Norge ville nok en slik praksis også fort bli gjort ulovlig. Kredittformidling uten godkjenning etc vil nok neppe blitt sett på med blide øyer fra finanstilsynet. Lenke til kommentar
Aksjebloggeren Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jaha, hvor får du det fra at de fleste rike mennesker er sleipe? Har du undersøkt dette selv eller? Eller baserer du deg på den lille brøkdelen av de rike menneskene som enten de vil eller ikke blir tapetsert i avisene? Tror du det hadde vært like interessant å skrive om ærlige snille rike mennesker som kun har etablert bedrifter og skapt arbeidsplasser uten å skape noe skandaler? Og vil de virkelig beholde pengene sine selv, wow, hvem skulle tro det? Siden du ikke er sleip så kan jo du fint låne vekk 10-20 000 kr til en ukjent person? Eller? Siden du ikke ønsker å beholde pengene dine selv mener jeg. Du er jo ikke sleip vel? Forøvrig er privatlån helt lovlig, så lenge det oppgis på selvangivelsen, så var ganske mye sysning i denne kommentaren din her. Lenke til kommentar
per66 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg er både rik og slem. Men til saken. Alle banker i dag bør kunne være i stand til å tilby refinansiering av kredittkort og annen gjeld. Ring dem ta kontakt med banken din. Som en nevner bank2 er god på det. Sjekk vanlige banker forklar situasjonen og de kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå