Gå til innhold

Hjemmekino i nettverk

Anbefalte innlegg

Eg ser at det blir meir og meir vanleg med nettverkstilkobling på receiverar. Er det nokon som har ein god oversikt over bruksmulighetene på dette? Og ikkje minst; kva begrensningar er det på dei ulike modellane?

Eg tenker å kjøpe ein receiver i prisklassen rundt 5000, men ingen fast grense er satt i øyeblikket. Ein ny receiver må sjølvsagt dekke dei vanlege krava til HDMI 1.4, enkelt oppsett og alt slikt, men i tillegg er det altså dette nettverket eg er nyskjerrig på.

Funksjonar eg ser for meg bør vere tilgjengeleg og enkelt å sette opp og bruke:

- Radio / video via internett

- Avpseling av lyd og video frå lokale nettverksdiskar / PC

- Visning av bilder frå lokale nettverksdiskar / PC

- Komplett konfigurering og styring frå PC/nettbrett/telefon via nettverk (iPhone/android)

- Kommunikasjon med f.eks Dreambox eller liknande

Det er heilt sikkert mange andre muligheter med nettverkstilkobling, så difor håpar eg nokon som har erfaring kan fortelle litt om kva erfaringar dei har.

Eg vil også sette pris på info om eventuelle begrensningar på enkelte modellar i forhold til andre. F.eks har både Onkyo og Yamaha modellar i den nevnte prisklassen (Yamaha RX-V767 og Onkyo TX-SR608, testa av Lyd og bilde i september i fjor), men eg har ikkje funne nokon testar som beskriver mulighetene på nettverket.

Alle tilbakemeldingar og tips mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten å ha konkret erfaring med siste generasjons utstyr.

Så har det ikke akkurat funksjonaliteten vært oppløftende god på recievere/TV'er.

Brukergrensesnittene har en tendens til å være trege og lite tiltalende.

Leser mellom linjene at Onkyo ikke har nettradio:

There's certainly a lot to like here, but we can't help but feel that Pioneer's 2010 AV receivers retain a bit of an edge in the features race, especially at equivalent price points: Pioneer's $550 VSX-1020-K includes built-in iPod/iPhone support and Internet radio options, for instance.

Read more: http://reviews.cnet.com/av-receivers/onkyo-tx-sr608-black/4505-6466_7-33997671.html#ixzz1WJX33QJI

http://reviews.cnet.com/av-receivers/onkyo-tx-sr608-black/4505-6466_7-33997671.html

Pioneer, Yamaha, Onkyo og Denon er nok de merkene som har gode og rimelige produkter (som muligens har featurene du leter etter).

Lenke til kommentar

Skal seie det var dødt her inne. Er det ingen som har erfaring med nettverksmulighetene til dei nyaste receiverane?

Takk for svar forresten radivx. Alt hjelper sjølv om du ikkje har så mykje erfaring med dei siste modellane :)

Eg reknar med at det er mange som har kjøpt receiverar det siste året og som har prøvd ut det meste av funksjonalitet. Håpar virkeleg at nokon av dei kan stikke innom og svare :)

I mellomtida prøvar eg å lese meg opp i ein ganske stor jungel. Hi-Fi-klubben har ein del spennande utstyr. Har vore innom og lytta til ein del høgtalarar, så får vi sjå om det kanskje blir ein Denon + Dali etterkvart.

Eg er likevel heilt i starten av vurderinga, så mykje kan endre seg enno.

Lenke til kommentar

Jeg har en forforsterker fra Marantz, AV8003, med nettverks del på. Dette var faktisk den første i sitt slag som også kunne streame video over nettverket. Noe som enda ikke er helt normalt.

Jeg bruker ikke denne funksjonen på min forsterker. Grunnen er enkel. Brukervennlighet. Har man mange sanger, har selv litt over 15000 stk, så tar det evigheter å bla seg igjennom.

Ville kikket på Onkyo sine. De er første som også har lagt til Spotify på sine forsterkere. 609 er da minste anbefalte. Har lest noen tester osv av denne, noe den får topp karakterer i. Men har ikke lest at den takler video over nettverket.

Personlig ville jeg valgt en nettverksspiller løsning ved siden av. Jeg bruker Logitechs Touch, og denne er jeg meget fornøyd med. Hadde Duet, men fikk ikke den til å fungere skillelig. Man får ikke video streaming via denne. Kun lyd. Men både Spotify og Wimp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...