Gå til innhold

Warez Rulè!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, thaniel, en ganske god tanke det der.

Vel siden først og fremst så blir programmene deres mer populære av piratene som henter dem ned, er programmet bra s skryter de av det til venner, venner til venner, og så har vi en uendlig sirkel.

Så jeg tror nok det at hvis alle slutta med warez, ingen holdt på med det lenger,så kom salget til og falle drastisk på både spill og programmer.

Men hey, det er min tankegang!.

Lenke til kommentar

 

Det er forskjell på å ta opp lån til Utdannelse, å ta opp lån til SOFTWARE.... HALLO,, HVOR IDIOT ER DU!!!

sephiroth

 

Her satt du meg på en god ide...

Nå vet ikke jeg hva man får i studielån tildags, men:

Man vil utdanne seg innen 3d (bare et eks) Og man vil kanskje begynne i spillbransjen, hvor 3ds max er mest brukt. Hva med å ta opp lån på 35-40000 og kjøp programmet(Med char. Studio). Det du klarer å lære deg fra nettet, via fora etc. på den tiden en skole tar, er like bra (kanskje) som enhver skole med 3d linje her i norge.

Ikke ta det dette helt seriøst, jeg bare synser :smile:

 

PMAdnersen

Lenke til kommentar

trallalla. GREIT der har du unntaket,, hehe, nei dette gidder jeg ikke,,, koZer meg over folks frusrasjon over meg,, det skal ikke gjenta seg... OG JA!!!!!!!!!!!!! JE SUGER I NORSK... DET HETER DYSLEKSI::::......... SORRY..... JÆ#¤%#¤ ID#¤%#¤

ahomereatsand.gifahomereatsand.gif

Sephiroth

 

[ Denne Melding var redigert av: Sephiroth på 2002-02-11 02:04 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-11 02:03, Sephiroth skrev:

trallalla. GREIT der har du unntaket,, hehe, nei dette gidder jeg ikke,,, koZer meg over folks frusrasjon over meg,, det skal ikke gjenta seg... OG JA!!!!!!!!!!!!! JE SUGER I NORSK... DET HETER DYSLEKSI::::......... SORRY..... JÆ#¤%#¤ ID#¤%#¤

ahomereatsand.gif
ahomereatsand.gif

Sephiroth


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Sephiroth på 2002-02-11 02:04 ]</font>


 

Tror ikke det er noen som er ute etter deg pga. norsken din, men heller det at du nærmest oppfordrer til piratkopiering.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-06 11:36, sosohal skrev:

Det er vel ingen som er ute etter å provosere her? :smile:


<font class="signature">

<font size=1 color=#040A79>Hva er best av GF3 og Radeon?

Hva er best av Intel og AMD?

Beste laptop deal?

TV-ut?

Er Daytona GF3 ti 200 bra?

Hva er retail?

Jeg er lei av folk som briefer i siggen sin! :l


 

---------------

RETAIL = eske + manual + cddiskett + dings

BOXED = eske + dings

Lenke til kommentar

Dere klager på meg at jeg snakker om Zar## og sånt, men dere er jo med i diskusjonen dere oxo. Hvis det er slik at HW ikke vil har snakk om det, så hvorfor ikke close denne diskusjonen med en gang den ble laget.,, HW have the power..... du ser jo Topicen på diskusjonen..

men, men, gidder ikke dette noe mer. snakkas folkens. Porvosere, JEG! nei.. :wink:

ahomereatsand.gif

Sephiroth

http://bryce.clansalsa.com

Lenke til kommentar

Quote:


Porvosere, JEG! nei..


Uff nå ble jeg pROvosert;)

Neidah, ikke vondt ment. Synes det kunne vært en del enklere å få tak på lovlige versjoner, fx skulle man kunne laste ned&brenne fullversjonen fra produsentens hjemmesider (da kanskje de begynner å lage spillene mindre også), og så slenge noen peeng inn på kontoen dems og få sin serialkode. De hadde spart tonnevis på distrib. og greier, og folk kunne brenne spillet fra en kamerat og gjøre det lovlig med noen museklikk.

All trælinga med kopibeskyttelse (som blir cracka uansett) og distribusjon (tregere i visse land, forbud, skatter&avgifter) ville falle bort, mer av pengene ville gå rett til utviklerne så utsalgsprisen kunne bli billigere, og alle ville tjent på det (unntatt butikker&sånt, grådige jævler som tar tonn med penger for 'ingenting').

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...