NØB Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 hvorfor banna dere meg. Jeg spurte bare etter warez, det er helt lovlig. Laste ned dagen lang. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Hei! Når blei warez lovelig? Hmm.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 warez er ikke lovlig på dette forumet, hvis du spurte om _hvor_ du skal laste ned er grunnen til du ble bannet.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Det er vel ingen som er ute etter å provosere her? :smile: Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Ikke rart du ble banna .. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...c=12486&forum=5 Finnes andre forum for slikt vettu :wink: Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Å laste ned spill er da ikke ulovlig!!! Freeware, shareware, demo, abandonware (selv om de må være 30år gamle før de faktisk ER lov) Det samme gjelder programmer...og filmer, og alt annet... Det er bare at folk assosierer det med piratkopier ALLTID!! Hva warez angår så er det en samlebetegelse for distribuerte piratkopier... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 _må_ vi ha denne diskusjonen på dette forumet.. hvis noen vil vite om warez er tilgjengelig, snakk om det en annen plass.. Mange er på dette forumet fordi det er lite preik om warez etc.. vi vil prøve og opprettholde det.. takk. Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Foresten når vi er inne på warez ! Har dere hørt om han fyren fra Spania som hadde en hjemmeside på nettet og fikk noe enormt med treff på siden sin og kunne ikke skjønne hvorfor? Hvet dere hvorfor , jo hans navn var Julio Warez :smile: Ikke rart han fikk masse treff da med det navnet på søkermotorene. heheheeheeheheeheeheh det var vist snakk om flere hundre tusen treff :smile: historien er helt sann [ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-06 15:22 ] Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 får ikke og snakke om mr Johnny Pizza... En kar fra italia som vist nok fikk samme problemet med sin hjemmeside , vist man skal kalle det ett problem da :smile: Lenke til kommentar
Rolfo Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: On 2002-02-06 11:59, Pion_ skrev:Freeware, shareware, demo, abandonware (selv om de må være 30år gamle før de faktisk ER lov) Vernetiden for opphavsrettslig beskyttet materiale er 70 år regnet fra året etter opphavsmannens død. Før denne tid er gått har opphavsmannen alle rettigheter i behold så lenge han ikke har overført dem til noen. --- El Rolfo Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 ALLE HAR noe WAREZ.. ikke kom har å si noe annet en gang... Hvor mange av de spillene du har, har du KJØPT??.. hvor mange av de programmene du har, har DU kjøpt??... Lenge leve det som ikke koster noe.. Må han som har KJØPT ALT kalste den første steinen... Sephiroth Lenke til kommentar
Pop Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 *klirre* Det ble visst prøvd å kaste den første steinen, men siden det var i et glasshus gikk det saftig i dass gitt... Uansett trenger man ikke oppfordre til warez o.l. Veldig mye av programmer fortjener glatt de pengene det koster. Kjøp mer! -P- Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 *Kaste stein vilt i alle retninger* ALT på denne PC'en er kjøpt og betalt. WinXP Pro Corporate Norsk Office XP pro Norsk Corporate Visio 2002 Pro Viruskontroll Og en del andre småting. +gratis programvare, slik som Acrobat Reader. Så det så. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 *Skyter vilt alle retninger!!!* Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Det er visst noen som ikke har evne til å se hvorfor vi ikke vil ha warez på dette forumet. Om han eller jeg har noe ulovlig på maskinen har ikkeno med dette forumet å gjøre, men forumet skal ikke bli brukt til å formidle ulovlig data. Hvor vanskelig er dette å forstå ? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: On 2002-02-06 16:45, unwill skrev:Det er visst noen som ikke har evne til å se hvorfor vi ikke vil ha warez på dette forumet. Om han eller jeg har noe ulovlig på maskinen har ikkeno med dette forumet å gjøre, men forumet skal ikke bli brukt til å formidle ulovlig data. Hvor vanskelig er dette å forstå ? GODT SAGT!!!! Warez har ikke noen ting på dette forumet her og gjøre!! Og sånn er det med den saken!!! Personlig synes jeg at alle som oppfordrer/viser til warez skal bli banna!!!! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Jeg er enig med de fleste i dette forumet, for hvis du vil ha et forum å snakke om warez i, så er det ikke vanskelig å finne. Bare hold oss andre utenfor det! :@ Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Hvis noen absolutt må diskutere warez, kan dere heller bruke det gamle forumet til Hardware.no. Warez hører ikke til her på forumet! Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 jeg oppfordrering ingen til pirat kopiering. Men det faktium at endel software house der ute ikke lager stabile programer (?), så syntes jeg at det til en vis grad er "lovlig" med pirat kopiering. Med dette så tenker jeg spesielt med visse OS`er, sett at man kjøper Win XP, selv om man har sjekket HCL listen hos Microsoft så kan det i visse maskin konfigurasjoner være ustabilt. Jeg syntes ikke det er noe gøy å betale 1-5k for et program, og finne ut at det er ustabilt. hvorfor ikke teste ut programmet i 14 dager, funker det smertefritt på maskinen, KJØP og BETAL for det, få en fullverdig lisens. Det er bare så synd at det er ikke alle programmer man kan få en evaluation time :sad: Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: On 2002-02-06 15:58, Sephiroth skrev:ALLE HAR noe WAREZ.. ikke kom har å si noe annet en gang... Hvor mange av de spillene du har, har du KJØPT??.. hvor mange av de programmene du har, har DU kjøpt??...Lenge leve det som ikke koster noe..Må han som har KJØPT ALT kalste den første steinen...Sephiroth Flott at du oppfordrer folk til å la være å kjøpe programmer. For å vri litt på spørsmålsformuleringen: Har du noengang kjøpt ett eneste program, Sephiroth? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå