lpdevold Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Mange gode ting er gratis. Les hele saken Lenke til kommentar
lpdevold Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Gamer.no jobber med å få på plass Android-dekning. Vi tar gjerne innspill fra Android-brukere på hvordan dere vil at denne skal arte seg! Lenke til kommentar
Feskinger Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 ...men ikke iPhone og iPad. En treg start og et stagnerende sluttparti setter små bremser på et ellers fantastisk spill. Midpartiet er fantastisk. For flere og mer utfyllende ord om Trainyard, nede på stasjonen tidlig en morgen. Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) For android vil jeg gjerne ha tester av full spill. Aka gameloft,team17 og andre produsenter. Finnes jo nesten ingen som tester slike type spill. Dungeon Hunter 1/2 er jo fantastisk. Og hagevis med flotte shootemup spill med sterk inspirasjon fra amiga/c64 dagene Endret 28. august 2011 av alleibruk Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Vil komme med en sterk anbefaling av puzzle spillet Contre Jour, utgitt av chillingo. Fin grafisk stil og bra spillemekanikk. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Gamer.no jobber med å få på plass Android-dekning. Vi tar gjerne innspill fra Android-brukere på hvordan dere vil at denne skal arte seg! Hvis dere tar utgangspunkt i opplegget dere kjører på iPhone og iPad er dere vel ganske langt på vei. De eneste potensielle problemstillingene jeg kan se er at det er veldig mye forskjellig maskin- og programvareversjoner blant Android-brukere. Jeg vil påstå at API-nivå 7 bør støttes som et minimum, men jeg tror man kan strekke seg til 8, men da taper man ytterligere 15% av publikummet (klikkbar) pr. i dag. Til maskinvareproblemet ser jeg ikke noen fornuftig løsning bortsett fra at man kanskje opplyser om kravene for å kjøre spillet, hvis disse kravene er tilgjengelig. Endret 28. august 2011 av Nedward 1 Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Ser ut som det har gått litt raskt i svingene med bildene og bildetekstene noen steder? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Test alt av Android spill på de nye Galaxy Tab Produsenten får heller oppgi hvor bra / dårlig hardware som er støttet. Ingen vits i at gamer.no skal prøve spill på masse rar hardware for å finne ut dette... Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Test alt av Android spill på de nye Galaxy Tab Produsenten får heller oppgi hvor bra / dårlig hardware som er støttet. Ingen vits i at gamer.no skal prøve spill på masse rar hardware for å finne ut dette... Det er forsåvidt helt sant. Kjører man samme opplegget som man kjører til PC er det bra nok for meg. Men spill bør kanskje testes på en telefon i tillegg til en tablet. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ja, det er jo smart, å teste både på liten og stor skjerm. Skalerer Android spill etter skjerm eller må de lages spesielt for tablet slik som hos Apple?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå