snaxzor89 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg har en samsung 46" D8000 3d-led tv.. er det noen mulighet å direkte streame fra laptopen min til tv`en uten adapter.. kun via hjemmenettverket? Lenke til kommentar
snaxzor89 Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 snakker ikke om bare video eller lyd, men å streame hele pakka... evt hivlken programmvare må til? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hele pakka...? Hva mer enn video og lyd vil du streame? Lenke til kommentar
snaxzor89 Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Hele pakka...? Hva mer enn video og lyd vil du streame? hele skrivebordet helst, vet det bare er å kjøpe en adapter, men tenkte kanskje det finnes et programm der ute så jeg slipper å kjøpe en. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Å vise skrivebordet kaller ikke jeg for å streame. Det vil jeg kalle å bruke TV som monitor, og da anbefaler jeg kablet forbindelse (HDMI eller VGA). Finnes nok noe software som gjøre det du spør om, men det kan jeg ikke svare på... Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 vill du se skrivebordet på tv slik at du kan bruke den som pc skjerm? fordi du trenger vell ikke å streame noe mer enn lyd og bilde til film,musikk og spill Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Har du videokort på PC med HDMI, så støtter det ofte både lyd og bilde. Lenke til kommentar
snaxzor89 Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 vill du se skrivebordet på tv slik at du kan bruke den som pc skjerm? fordi du trenger vell ikke å streame noe mer enn lyd og bilde til film,musikk og spill ja, men vill gjøre det via nettverket istede for med hdmi Lenke til kommentar
snaxzor89 Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Har du videokort på PC med HDMI, så støtter det ofte både lyd og bilde. har det, men orker ikke denj mile lange hdmi kabelen over gulvet hvis jeg kan kjøre tråløst Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Tror du trenger et ganske godt nett uten at det skal lagge om du skla ta ALT sammen på den andre skjermen Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Det er jo en smart-TV. Sjekk hvilke apps den støtter og om noen av de kan streame desktop fra PC. Tipper du bare kan streame vanlig audio/video/data, men mulig de har funnet på noe. Lenke til kommentar
knutazz Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 sjekk om tv støtter RDP (remote desktop protocol) finnes innebygd i Windows men finnes også 3rd party software som også kan brukes og noen ganger er bedere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå