Tokke Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hope Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bidrag til temadagen "Håb" God temadag på Digit... Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Ah! Dette likte jeg godt. Et bilde som setter tankene og fantasien i sving! Spennende! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Her ser vi en flott rose som symboliserer kjærlighet og håp!! Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hei Dette maleriske bildet likte jeg veldig godt. Fin komposisjon er det også, men jeg har litt vanskelig for å se den hele sammenhengen med temaet som er HÅP - hva er det i dette bildet som er håp??? Ellers veldig bra. RAK-foto Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Tak for kommentarer. RAK: Når der sker dramatiske, helt uforståelige og smertelige hændelser er vi nødt til at bevare håbet, for at holde ud at leve... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg