Gå til innhold

[Løst] Alt i et lydanlegg, hva er å anbefale?

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter et alt i ett musikk anlegg med ipod dock, radio og CDspiller. Har kikket litt på Harman/Kardon MS100, men finnes det noe bedre enn denne? Et supert anlegg, som man får mye for penga! Noen forslag til hvem jeg burde kjøpe? Mer enn 6000 er uaktuelt

Og om det evnt er ideelt å kjøpe en lydplanke (aner ikke om dette fungerer med ipod?!)

Endret av lmpusen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vurderte den Harman/Kardon'en men endte opp på B&W Zeppelin. Ikke cd-spiller, ikke radio, men jeg har den koblet til tv og Blu-ray-spiller, så radio får jeg gjennom tv og cd gjennom Bluray. Jeg synes Zeppelin hadde bedre lyd i tillegg til at jeg synes den ser bedre ut. Som sagt er den også koblet til tv og funker fint i stedet for lydplanke.

Lenke til kommentar

B&W Zeppelin har jeg også sett på, og syns den ser bedre ut, og virker bedre, etter hva jeg har lest og sett av den. Fint at den er trådløs, og kan lett brukes i forbindelse med tv, iphone, ipad og mac! SUPERT! Hvor kjøpte du den? Hi-fi klubben er den eneste jeg har sett som selger den! Syns den var litt dyr, men ender nok opp med den, om jeg ikke finner en annen litt rimeligere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...