Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

helsevesen og penisproblemer

Helpsomer

Anbefalte innlegg

Som 16åring mistet jeg delvis mine seksuelle evner lokalt ved penishodet, samt veldig mye av evnen til å bli kåt psykisk. Alt dette helt plutselig, uten noen form for fysiske traumer som jeg vet av.

Fastlege og psykisk behandler var bastant på at: "dette helt sikkert var knyttet til min depresjon, og at det kom til å bli bedre"

Utrolig nok overbeviste de meg om dette. I flere år gikk jeg i en halvpotent tilstand. Noe jeg da hadde lært meg å glemme bort, og delvis skyldte på anti-deprissiv medisinene mine for. Jeg kunne onanere, men blei aldri kåt eller sikker nok på å ville ha sex med noen, så det uteble.

Siden da har jeg ikke blitt friskere mentalt, da denne uheldigheten forsterker de negative tankegangene. Siden da har jeg tvilt på legningen min. Siden da har jeg måtte gi slipp på ei jeg virkelig var glad i. Siden da har ikke merket bedring eller forværring i min seksuelle evne. Det har ødelagt meg.

Hvorfor? Jo. Fordi legen og behandleren min fortalte meg at jeg måtte glemme det, og fokusere på andre ting. for flere, flere år siden. Jeg gikk alene og gjemte vekk dette for meg selv og andre i alt for mange år. Heldigvis har jeg tatt grep nå. Idag tyder alt på at det ligger fysiologiske grunner bak (etter besøk hos flere urologer).

Vil oppfordre alle med problemer å stå fram med de! Ikke nøy deg før du har fått time hos en urolog som tar deg seriøst. Leger generelt kan veldig lite om dette! Sørg for at du får den utredningen du virkelig trenger.

Endret av Helpsomer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...