BigJaffa Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Selv bor jeg for meg selv, så er jo faktisk alene hver dag... Hver dag er en fest! Kva dag er ein fest men det som suger er at man må lage mat og vaske Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Selv bor jeg for meg selv, så er jo faktisk alene hver dag... Hver dag er en fest! Kva dag er ein fest men det som suger er at man må lage mat og vaske Har du ikke hørt om Take away og vaskehjelp? Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Altså prisen for og kunne være hjemme alene er langt mye større en vasking og slikt. Er 16 har vært hjemme alene i 2 måneder straks, er bare og bli vandt til og vaske klær, oppvaskmaskinen, lage middag, bære ut søpla, støvsuge huset. Alt det er ikke noe stress egentlig det bare tar tid. Mange tror sikkert jeg juger, men tro hva dere vil. Men når man har 2 hus og bo i, så velger man det man kan være alene i. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Godt jeg har en jobb jeg kan gå til sier nå jeg. Tror jeg tar kvelden der jeg... Natta! Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Og god morgen alle sammen! Sitter morgenfrisk på jobb, klar for en ny dag... Håper det står bra til med alle sammen! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 God dag. Savner egentlig og jobbe jeg.. Blir vel og jobbe mere til sommeren igjen, eventuelt litt før. Hos meg står det bra til, med unntak pga forkjølelse og smerter i ryggen.. Men overlever nok Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Begynnende halstrøbbel her kjenner jeg. Men sånn er det vel på høsten. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Altfor mye tåke i byen i dag...og surt og kaldt. Men hvor blir det av vinteren??? Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Tydeligvis så er jeg igang med en monolog igjen... Men alt for å krype litt på rankingen. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Sånn! Ferdig på jobb, da var det hjem for å ta klesvaska... Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Da stikker jeg og trener Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 God trening, selv om det var for noen dager siden... Nå; klar for lunsj! Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Tuddelidu...bare 11 minutter igjen til jeg kan ta helg! Og hvilken helg det skal bli!!! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Har hatt helg i noen timer jeg.. Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Har hatt helg siden i går, da jeg tok meg fri i dag for å pusle litt hjemme. Deilig! Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 hmm, skal jeg knuse dere igjen eller? Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Helgen tok plutselig slutt, og vips var vi midt inne i mandagen igjen. Men var en koselig helg da... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 For en dag... Dårlig start på dagen, og så døde minipc'en iløpet av dagen... Jaja, får da se om IKT fortsatt avviser oss imorgen også, får vel sette meg ned å sende noen mail.. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Isj, kjedelig å høre. Her er heldigvis alle systemer oppe, så det er en fin fin fredag med rosa skyer i horisonten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå