jaakervik Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 en rude cod er faktisk ikke så verst, men blir fort kjedelig. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 BF3 og MW3 skal kjøpes av meg og! Jeg spiller bare på pc bare så det er sagt.. Blir en dyr høst! haha Jeg foretrekker ps3, for da kan jeg chille i senga mens jeg spiller Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Dyr og dyr.. Har vel råd til det etter en uke med jobb.. Har ikke ps3 jeg. Har en xbox 360 hos faren min, men den blir skjeldent brukt for den ikke har internett tilgang lenger. Husker jeg lå i senga med laptopen og spilte cs for mange år siden. Synd jeg ikke har en god bærebar lenger Endret 28. august 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Ja, pc er jo greit det og, mer presis aiming, men ps3 vinner på chilling : D Synes du ska gå for en ps3 ^^ Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Har egentlig ingen bruk for det, og heller ikke råd til det.. Tror jeg holder meg til pc enn så lenge. Fikk egentlig veldig lyst til og finne fram igjen gamecuben jeg har her nå 1 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Ja, pc er jo greit det og, mer presis aiming, men ps3 vinner på chilling : D Synes du ska gå for en ps3 ^^ enig! om jeg først skal spille vil jeg ligge i senga å chille maks. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Har egentlig ingen bruk for det, og heller ikke råd til det.. Tror jeg holder meg til pc enn så lenge. Fikk egentlig veldig lyst til og finne fram igjen gamecuben jeg har her nå Hahaha Hva spiller du på pc da? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Har egentlig ingen bruk for det, og heller ikke råd til det.. Tror jeg holder meg til pc enn så lenge. Fikk egentlig veldig lyst til og finne fram igjen gamecuben jeg har her nå Hahaha Hva spiller du på pc da? Når du først spiller, hva går det mest i? Tja, spiller det meste av battlefield, cod, og en del steamspill. Noen ganger minecraft også. Crysis. Husker ikke alle akkurat nå.. Spiller det meste, men slikt som wow og starcraft har jeg aldri skjønt meg på. Og hva spiller du? Spiller noen andre spill også, kom på GRID som jeg ikke nevnte der. Men som sagt, husker ikke alle spillene jeg har engang.. Skriver fra skolepc'n (som skal få dualboot iløpet av den neste timen) nå så vet ikke hva som er på den stasjonære av spill akkurat nu. Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 BF3 og MW3 skal kjøpes av meg og! Jeg spiller bare på pc bare så det er sagt.. Samme her Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Har egentlig ingen bruk for det, og heller ikke råd til det.. Tror jeg holder meg til pc enn så lenge. Fikk egentlig veldig lyst til og finne fram igjen gamecuben jeg har her nå da var gamecuben satt opp, nå blir det mariocart tidenes spill! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Mariocart er jo et genialt spill! Må prøve og få tak i det igjen, da cd'n jeg hadde med det spillet sluttet og fungere Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Mario kart må vel være et av tidenes spill, spør du meg Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 det er skikkelig gøy! elsker alt med det spillet, musikken, styringen og grafikken. Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) det er skikkelig gøy! elsker alt med det spillet, musikken, styringen og grafikken. Enig. Skulle bare ønske det var multiplayer online i tillegg Endret 28. august 2011 av GenerationCraft Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 De må lage en ny mariocart! For alle platformer Og alle platformer må kunne spille mot hverandre, online Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 hadde ikke gjort noe det nei, men fortsatt ett fantastisk spill. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 hva skal man finne på i dag da? Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 hva skal man finne på i dag da? Slaske på forumet Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Eller gjøre noe annet. Tror jeg skal begynne med en liten del av min neste casemod nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå