PolarCow Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Monologer er faktisk ikke så dumt, man får alltid de rette svarene... Obligatorisk: http://www.youtube.com/watch?v=boo2Zm69fhY Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 God morgen alle sammen! Har alle sovet godt? Tar snart igjen brukeren over meg på listen jeg nå... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Blir visst tidlig kveld på meg idag også. Opp igjen tidlig for å stikke på jobb. Jaja, fint og vite at imorgen er siste dagen med jobb, og så er et og reise hjem på lørdag, og besøk av ei jente jeg liker på søndag. Planene ligger klare, og håper alt går som planlagt. Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Vet jeg er veldig inaktiv på forumet, dessvere. Men dere burde ta en titt på min nyeste upload. Artisten har gjort den perfekt:) http://www.youtube.com/watch?v=fskIwdcW4sk Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 ...og besøk av ei jente jeg liker på søndag. Planene ligger klare, og håper alt går som planlagt. Ooooooh! Lykke til! Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ønsker alle en god natt... Husk å stille klokka...en time tilbake! Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Har alle husket å skru klokka en time tilbake? Veldig praktisk å få tilbake den timen vi mista i vår altså! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Telefonen min gjorde det for meg, så slapp og stille den. Bra vi fikk igjen timen iværtfall! Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Blir visst tidlig kveld på meg idag også. Opp igjen tidlig for å stikke på jobb. Jaja, fint og vite at imorgen er siste dagen med jobb, og så er et og reise hjem på lørdag, og besøk av ei jente jeg liker på søndag. Planene ligger klare, og håper alt går som planlagt. hvordan gikk det med jenta? Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja, det er flere her som lurer på hvordan det gikk med jenta... (og gutten også forsåvidt...) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Blir visst tidlig kveld på meg idag også. Opp igjen tidlig for å stikke på jobb. Jaja, fint og vite at imorgen er siste dagen med jobb, og så er et og reise hjem på lørdag, og besøk av ei jente jeg liker på søndag. Planene ligger klare, og håper alt går som planlagt. hvordan gikk det med jenta? Ja, det er flere her som lurer på hvordan det gikk med jenta... (og gutten også forsåvidt...) Dere lurer fælt på dette altså.. Gikk bra det. Vi ble sammen den dagen Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Dere lurer fælt på dette altså.. Gikk bra det. Vi ble sammen den dagen Hurray! Gratulerer! Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 fan,, hvem ryker ut av idol i dag da mon tro? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Dere lurer fælt på dette altså.. Gikk bra det. Vi ble sammen den dagen Hurray! Gratulerer! Takk Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Herreguuuud Kirsti var helt fantastisk i dag <3 Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hvem er Kirsti? <-- Ikke følge med... God morgen til dere alle forresten! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 God dag. Skal bli digg og være hjemme alene fra onsdag til søndag Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hmmm, sikkert koselig for deg... (Hvor gammel er du?) Selv bor jeg for meg selv, så er jo faktisk alene hver dag... Hver dag er en fest! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 er bare 16 jeg, så blir vel digg og være hjemme alene litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå