The Crusher Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Var det? Sitter på skolen og kjeder meg.. Med strekkode skanner.. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Tror det er fetere enn hva jeg gjør, går igjennom masse forskrifter og piss -.- Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Så, hvor skal folk se matchen i dag? Er vel ikke mer enn 20.000 som har tilgang til den. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Telefonen min er ett strømsluk! Jammen bra jeg slipper og se den på noen uker. Den skal inn på reparasjon, igjen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Smartphone? Bruker man de aktivt må man belage seg på å lade dem to ganger om dagen. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Smartphone ja. Bruker den en del, men det har holdt og lade den hver 3. dag før med bruken som jeg har brukt den til. Fikk nå ladet den ordentlig nå siste gangen håper jeg. Den lader ikke ordentlig med usb, og veggladeren er gåen. Skal uansett sende den inn på reparasjon, så får vel håpe at den blri i orden igjen etter det. Fikk den igjen med samme feil, og klagde samme dag.. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Lader min iphone hver dag om jeg bruker den aktivt, hver 3. dag om jeg nesten ikke bruker den. Ikke så merkelig det der; at batteriet brukes når man bruker mobilen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Deilig med ordentlig døgnrytme nå. Legger meg tidlig, og sovner som en stein. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Endelig litt aktivitet legger meg selv nå... Sleep Tight, Don't Let The Bed Bugs Bite Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 God morgen syvsovere! Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Fært da så tidlig du var oppe da! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Tidlig? Nei, ikke i det hele tatt.. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Ikke mye aktivitet her de siste dagene ser jeg. Omdøpe trådens navn kanskje? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Ikke det nei, fant ikke igjen tråden i mine innlegg engang1! :O Men nå må jeg finne ut av hvordan man faktisk får opp sporingsinformasjon om hvor pakken befinner seg. Bestilte pakken med MyPack, som er tollpost, så det var noe nytt sporingsgreier jeg ikke skjønte.. .P Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Pakker ja alltid kult og se hva som kommer i posten Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hehe, ja. Er spent på hvordan switchen ser ut. Søkte den opp på nettet, og kom to helt forskjellige bilder opp, av samme modell. Ser ut som både gammel og ny verson. Lurer på vilken jeg får. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Nå spiser jeg bolle med brunost Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 god morgen folks god morgen folks Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 like tidlig oppe som vanlig ja forsov meg jeg -.- Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 oppe tidlig jeg ja Men imorgen skal jeg sove lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå