Slettet--- Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 er nok ikke det da nei skjønner ikke hvordan folk greier og sove så lenge, man mister jo nesten halve dagen hvis man drøyern til 12-13 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Skjønner du ikke hvordan folk klarer og sove lenge? Kommer ann på når man legger seg og humøret til å stå opp når man våkner Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 er mye lettere og stå opp, når du har noe du veit du må gjøre. f.eks skole. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ja når jeg skal på skolen, da er det jo lett og stå opp. Men da har jeg i tilleg alarmen på. Er det helg og jeg har alarmen på, så blir det bare slumring på den til jeg tar strømmen på dab'en. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 For og si det sånn, dere som ikke kan svømme hold dere innendørs Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 trenger man og svømme da? Er jo bare litt regn. Regn skader ingen.. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 ikke bare litt regn! lover her i nittedal, snakker vi flom! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 og her er det heldigvis bare spått flom.. Men det er heldigvis 2.5 mil unna der jeg bor. Kan komme noe her også, men det blir ikke like ille her. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jaja, får kose meg inne med en grandis i ovnen Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Har kankje igjen noe fra den hjemmelaga pizzaen som ble laget her i går jeg og muttern sa hu sku bake sjokoladekake idag. har ikke sett noe av den, så får vel mase litt på henne.. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 ikke bare litt regn! lover her i nittedal, snakker vi flom! Begynner å se tendenser til flom her nede i Lørenskog også. Hvor ble det av sommeren? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Sommeren er over den, det er høst nå Endret 4. september 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 sommer kom aldri egentlig, føler nå jeg ble ordentlig trist nå, en jente som jeg trodde likte meg, fant nå ut at hun like meg ordentlig men det ble aldri noe av da jeg fucka det til som vanlig Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Kjipt. Prøve og rette det opp igjen kankje? Jeg har nettop byttet ut hovedkortet mitt nå Skal ta og koble ferdig alle ledningene. Driter litt i cable management nå, da nytt kabinett kommer iløpet av uka. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 veit ikke om det går ann og rette det opp. altså hun sa at vi kunne møtes for så og se hva som skjer videre, men inntill nå så var vi bare gode venner. også sa hun at hun ikke ville miste meg, men nå så snakker vi aldri sammen lenger så er jo tydelig at hun bare da lyver virker det som. skulle hatt noe annet og drive med som tok opp tiden min istede for alt det med hun.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hmm, du får ha lykke til med det da. Men nå tror jeg jammen at jeg sliter.. Har klart og taste inn feil postnummer på orderen min! Sendte nettop mail til dustinhome om det, håper virkelig de kan ordne opp i de to tallene som har byttet plass. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 kjipt :/ sitter og loker på chatroulette nå, jaggu er det ikke moro og være noen andre Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Kjipt er det ja. Får håpe det ordner seg da. husker sist gang da noen venner av meg og jeg satt på chatroulette. Det var faktisk morro det Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 feteste med kompiser ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå