Christiαno Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg opplever også sjeldent å få post på lørdager. Postmannen er en lat jævel. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Post i postkassa dere snakker om da eller? Pakkene jeg bestiller bruker og bli kjørt til postkontoret på lørdager, men blir ikke kjørt mellom terminaler på lørdager. Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Instalert Warcraft 3 Ista. Har ikke spilt det på et år eller noe Gammelt men utrolig bra spill Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Kjøpte meg Far cry 1 og 2 for 60 kroner for et par dager siden, og sitter og venter på at spillene skal bli installert Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Kjøpte meg Far cry 1 og 2 for 60 kroner for et par dager siden, og sitter og venter på at spillene skal bli installert Har ikke prøvd noen av dem, men sies å være bra Genial pris da Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 jeg tror fortsatt at det er tilbud på de Og ja, de er bra! Hadde de på den gamle maskinen som døde, og ble drept etter det igjen... Genialt spill, skal bli gøy og spille det igjen Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 jeg tror fortsatt at det er tilbud på de Og ja, de er bra! Hadde de på den gamle maskinen som døde, og ble drept etter det igjen... Genialt spill, skal bli gøy og spille det igjen Har veldig lite tid for tiden:( Men skal nok ta en vurdering på de Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 har ikke tid jeg heller, vurderer og installere de på skolepc'n også. Kan jo spille i friminuttene om vi vil, og noen av lærerne våres driter i hva vi holder på med på pc.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hm, jeg kan da vinne denne tråden om jeg orker å sjekke innom ofte nok. Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Hm, jeg kan da vinne denne tråden om jeg orker å sjekke innom ofte nok. Lykke til:D Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Aldri i livet om du slår meg Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 jeg tror fortsatt at det er tilbud på de Og ja, de er bra! Hadde de på den gamle maskinen som døde, og ble drept etter det igjen... Genialt spill, skal bli gøy og spille det igjen Er det på steam vi snakker da? :O Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Prøver meg litt på photoshop, er ikke veldig flink enda, men det kommer seg forhåpentlig etter hvert Lagde en speed art Veldig hyggelig om noen med youtube konto hadde likt videoen http://www.youtube.com/watch?v=spTdQxSc4WU Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Den digge følesen når man er nydusjet og barbert Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Glemte å sjekke innom. Har vært fjern i mange timer Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Heisan folkens, noen flere som er våkne.. Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Smoooth, da er jeg ikke alene her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå