The Crusher Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Blah, steam sletta spillene mine og nekta og starte. Reinstallerte det, og må installere alle spillene igjen. Å laste ned rundt 24 spill samtidig fungerer veldig dårlig... Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Blah, steam sletta spillene mine og nekta og starte. Reinstallerte det, og må installere alle spillene igjen. Å laste ned rundt 24 spill samtidig fungerer veldig dårlig... jaja, finnes verre ting her i livet Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Barn som sulter`? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Det er jo en ting. Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Enig. Å være snille mot hverandre er et must! Post for og chatte og ha det gøy, ikke pga en konkuranse.. konkurranseinstinktet er sterkt så sterkt at jeg poster igjen. hva tror dere om kampen i kveld? Bra spilt av norge til nå, mangler bare mål... Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 stemmer, mye brenning av målsjanser. håper den sitter snart Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Synd det bare ble 1-0. Kunne fort ha vært 2-0. Men vi fikk i allefall et mål Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 seier eer seier Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 tror dette blir en av mine siste poster på denne tråden.. Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Hva behager ? Lenke til kommentar
Borkiz Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Må stå opp halv 7 i morra for å dra på hytta. :/ Feels bad, man. Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Skipper`n Du får ha det gøy på hytta da Lenke til kommentar
Borkiz Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Joda, blir nok bra når vi kommer oss opp Huff, er så forferdelig trøtt, men klarer ikke gå å legge meg. Vel, laptopen er snart tom for strøm og da blir jeg tvunget til å bevege meg... Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Lyst til å game minecraft så Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hva behager ? lite aktivitet, og tøørsnakk hele tiden skal se hvor lenge jeg gidder da Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Skjønner Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Da har man hentet en pakke, og venter på at neste pakke skal komme.. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Alltid like spennende og se hva som er i pakka når man har bestilt flere forskjellige ting, man veit jo aldri hvem som kommer fram først Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Åååååh, jeg venter også pakke, men tror du den kom i dag? Neeeeida.... Virker som om det aldri kommer post på lørdager, tror postmannen sniker til seg litt fri i helgene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå