jaakervik Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 i denne tråden skjer det veldig lit:) Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 i denne tråden skjer det veldig lite:) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Da var jeg hjemme. Fortsatt syk, merket det som bare på skolen idag. Tror faktisk jeg fikk migrene, var ikke i humør, noe lærerne klagde på. Merkelig at de ikke så at jeg ikke var i form, da ei vennine av meg gjorde det. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 hvorfor var du på skolen da? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Fordi jeg ikke var slik idag tidlig. Da var jeg bare litt tett i nesa.. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 åjaa, kunne dratt hjem da men god bedring Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 kunne det ja, men vil ikke ha så mye fravær. Takk. Håper det bedrer seg iløpet av helgen. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 noen som har planer for helgen? Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 ikke det nei, tror denne tråden er i ferd med å dø ut Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 men jeg kriger til siste slutt Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Det var da fælt til spamming fra deg i tråden.. Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Planen for helgen er å gjøre lekser ifra min side Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Det var da fælt til spamming fra deg i tråden.. jeg skal vinne Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Der minte du meg på noe.. Skulle egentlig ha gjort noen lekser, men glemte det av.. Bøkene ligger på skolen, ingenting og gjøre med det.. Det var da fælt til spamming fra deg i tråden.. jeg skal vinne Nørd... Endret 2. september 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Det var da fælt til spamming fra deg i tråden.. jeg skal vinne Skjer ikke, den plassen er min Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 sjekk lista gutt Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Fælt til krangling om å vinne da! Nå må dere være snille med hverandre... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Enig. Å være snille mot hverandre er et must! Post for og chatte og ha det gøy, ikke pga en konkuranse.. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Enig. Å være snille mot hverandre er et must! Post for og chatte og ha det gøy, ikke pga en konkuranse.. konkurranseinstinktet er sterkt Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Enig. Å være snille mot hverandre er et must! Post for og chatte og ha det gøy, ikke pga en konkuranse.. konkurranseinstinktet er sterkt så sterkt at jeg poster igjen. hva tror dere om kampen i kveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå