LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 post noe fornuftig Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hva mener DU er fornuftig da? Alle har forskjellige meninger om HVA som er fornuftig Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Noe med mening istedenfor 10 meldinger som sier " jeg er på jobb" " jeg snurrer stolen min" " jeg ser på diskusjon.no" "først" ovenfor er bare eksempler da Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Javell. Tror jeg skjønte den. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Det er ingen som tvinger deg tom å lese? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ingen tvinger noen til å lese, men bare et tips for å gjøre den morsommere å lese Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg er ikke så streng som jeg så ut som der:p Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 God natt folkens:) Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) God Morgen folkens. Hva skjer? Endret 1. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 God morgen:) Da stikker jeg til skolen... Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Vanskelig å være aktiv i denne tråden merker jeg; hva skal jeg snakke om? Men skal gjøre et forsøk utover dagen... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Du får snakke om hva som passer deg, eller svare noen om de spør om noe? Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ja, jeg kan skrive om hva som helst egentlig jeg. Koste meg ute i går da, ble litt for mange øl... Hehe... Vanskelig å stå opp i dag. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ble en del øl på meg i går kveld også. Torsdagsfylla er gøy det. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hehe, alltid gøy der og da, men ikke fullt så gøy på fredagen. Ikke kan jeg sove lenge i morgen heller. Lenke til kommentar
wacz Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg kan sove lenge om morgenen. DIGG!! Men det er bare til oktober. Da skal jeg i Garden. Da blir det andre tidspunkter, for å si det sånn... Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Mhm, du burde glede deg... Militæret er gøy! Spesielt når de gasser kaserna tidlig på morra'n... Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 kongen er i gang Lenke til kommentar
Borkiz Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Får meg til å ville spille MGS2 igjen. Skjer i denne tråden da? Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Har vært veldig opptatt de siste 24 timene og det er grunnen til at dere ikke har hørt så mye ifra meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå