Borkiz Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 som sagt, folk har fått seg liv. alle utenom du Og meg Får vente med lekse til etter middag. Ikke fordi jeg ikke kjeder meg allerede, men... ... Prokrastinering suger. Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Da var jeg kommer hjem, etter en lang dag! Må vel nesten snart gjøre leksene Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hehe, vi trenger å få opp stemninga ja. Synes nå forumet er dødt hele tiden jeg. Det var IKKE sånn før! Håper Bannetråden dør ut. Ja, jeg skrev det. Fordi...? Var det ikke? Jaja, har ikke vært her så lenge enda jeg da.. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Nei, jeg er egentlig veldig overrasket over hvor dødt det plutselig ble dette året. Før var det mye mer aktivitet! Prokrastinering suger. Der sa du det... Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Gratulerer jaakervik og Crazyjoey for nå å være amøber Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Wut? Men nå blir det ubuntu på skolepc'n, når jeg finner en cd.. Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Wut? Men nå blir det ubuntu på skolepc'n, når jeg finner en cd.. Sjekk første post Lenke til kommentar
Borkiz Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hvordan er det mulig å installere Win7 fra en ekstern harddisk? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg er ikke amøbe! Jeg er EliteProff! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hvordan er det mulig å installere Win7 fra en ekstern harddisk? wintoflash. Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Jeg er ikke amøbe! Jeg er EliteProff! Du er ikke en gang amøbe... hihi Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Woho! Skolepc'n hadde visst fått bluescreen i hvilemodus på vei hjem fra skolen. Takket være ntoskrnl.exe. Lenke til kommentar
Borkiz Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hvordan er det mulig å installere Win7 fra en ekstern harddisk? wintoflash. Vel, jeg gjorde det en gang uten å gjøre noe annet en å mounte en win7.iso i DeamonTools. Men maskinen skrur seg jo av flere ganger under installasjonen + at den formaterer jo systemet på nytt. Hvordan kan den det? Vil ikke Deamontools fjernes? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Google er din venn! Endret 30. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 win2flash legger jo iso filen på den eksterne harddisken eller minnepennen. Jeg installeret vista ultimate via homepremium med det programmet du nevnte. Sikreste måte er og bruke en ekstern harddisk eller cd. Win2flash finner du her: http://wintoflash.com/home/en/ Fungerer fett. Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Flere enn meg som håper at denne tråden en gang blir like populær som den nesten utdøde Banne tråden en gang var? Endret 30. august 2011 av GenerationCraft Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Joey er snill som gidder å hjelpe. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Synes du stian? Du hjelper jo meg mye mere over msn så.. Men takk Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Flere enn meg som håper at denne tråden en gang blir like populær som den nesten utdøde Banne tråden en gang var? Could be fun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå