Gå til innhold

5.1 surround på Ps3/Pc

Gjest Slettet-jDflNq

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-jDflNq

Tenker på å kjøpe noen 5.1 høytallere for Ps3 og Pc.

Makspris er på 1k.

Vurderer å kjøpe Z506, men vet ikke helt om vil få ordentlig surround lyd siden jeg ikke har noen forsterker tijengelig som er fra dette århundret og vil helst ikke kjøpe en heller.

Så vil helst ha noe jeg kan koble i Ps3 uten å stjele Hdmi porten og samtidig få ordentlig surround lyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

1k = 1000kr, har ikke mye penger å bruke. Er bare 14 og uten annen form for lønn enn ukelønn.

Er ikke verdens mest kresne bruker med tanke på at jeg har spilt med innebygde høytallere på en 5000kroners Plasma Tv i et halvt år, så nesten hva som helst ville blitt en forbedring.

Hadde vært fint om høytallerne er sånn passe bærbare pga blir litt flytting mellom etasjer.

Kommer bare til å være tiljengelig på mobil nå så kan være jeg svarer litt sent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Ebay er nokk ikke et alternativ, ser ikke ut som at det er noe brukbart i min prisklasse på Finn heller. Så går for å kjøpe noe nytt.

Vil helst ha noe som jeg slipper forsterker på ettersom at jeg skal ikke gå over 1000.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Tror du Z506 er det beste jeg kan gå for?

Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få til lyd.

Har denne Tv'en om det kan påvirke noe.

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

På Pc er det greit å ikke få ordentlig 5.1, men på Ps3 hadde det vært fint med tanke på at jeg spiller diverse skytespill så hadde vært fint å kunne høre de andre bakfra osv.

Så dette i en annen tråd

- Støtter lyd ut gjennom HDMI 1.3, optisk eller AV multi out

Ps3 altså. Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...