Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Tenker på å kjøpe noen 5.1 høytallere for Ps3 og Pc. Makspris er på 1k. Vurderer å kjøpe Z506, men vet ikke helt om vil få ordentlig surround lyd siden jeg ikke har noen forsterker tijengelig som er fra dette århundret og vil helst ikke kjøpe en heller. Så vil helst ha noe jeg kan koble i Ps3 uten å stjele Hdmi porten og samtidig få ordentlig surround lyd. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 1k, da mener du 10.000kr ? Stor plass til å høyttalere? For å få den nye lyd standaren så må du koble via HDMI, ellers så er det via optisk men det er jo ikke å anbefale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 1k = 1000kr, har ikke mye penger å bruke. Er bare 14 og uten annen form for lønn enn ukelønn. Er ikke verdens mest kresne bruker med tanke på at jeg har spilt med innebygde høytallere på en 5000kroners Plasma Tv i et halvt år, så nesten hva som helst ville blitt en forbedring. Hadde vært fint om høytallerne er sånn passe bærbare pga blir litt flytting mellom etasjer. Kommer bare til å være tiljengelig på mobil nå så kan være jeg svarer litt sent. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 prøvd Ebay eller finn.no`? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Ebay er nokk ikke et alternativ, ser ikke ut som at det er noe brukbart i min prisklasse på Finn heller. Så går for å kjøpe noe nytt. Vil helst ha noe som jeg slipper forsterker på ettersom at jeg skal ikke gå over 1000. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Alle disse logitech-systemene o.l. (det som man normalt kaller pc-høyttalere) har innebygget forsterke så du trenger ikke bekymre deg over det. Jeg tror ikke engang du får tak i 6 høyttalere (uten innebygget forsterke) for under 1000 kr:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Tror du Z506 er det beste jeg kan gå for? Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få til lyd. Har denne Tv'en om det kan påvirke noe. Endret 28. august 2011 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Aner ikke. Alt under 1000 kr er vel dritt uansett.. Ser ut som den har tre 3,5mm tilkobling. Om ps3 har analog vet jeg ikke, men det er bare én tilkobling altså. Så du kan ikke ha 5.1 for både Ps3 og Pc samtidig. Endret 28. august 2011 av formkake Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) På Pc er det greit å ikke få ordentlig 5.1, men på Ps3 hadde det vært fint med tanke på at jeg spiller diverse skytespill så hadde vært fint å kunne høre de andre bakfra osv. Så dette i en annen tråd - Støtter lyd ut gjennom HDMI 1.3, optisk eller AV multi out Ps3 altså. Endret 28. august 2011 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Kan jo bare si at jeg endte opp med å kjøpe Z906 og er kjempefornøyd etter 1mnd+ Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hva med å gå for headset? Det er billigere og mer praktisk hvis det er til spill du skal bruke det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå