madlak Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Heisann. Jeg står fast om jeg skal kjøpe MW3 til min PS3 eller om jeg skal fortsette å spille COD på pcen.. Noen som vet hva som er bedre/dårlige på konsoll enn på pc, hjelp meg gjerne! Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 PS3 er best, når det kommer til CoD. Det ideèlle for CoD er X360 men mellom PC og PS3 er CoD best på PS3. Lenke til kommentar
Web King Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Jeg elserk COD på ps3. råder deg det. Endret 28. august 2011 av Web King Lenke til kommentar
nipton Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Kommer helt anpå. Tror du burde se det an. Om de fucker opp Mw3 pc samme som treyarc gjorde med Black ops så velg ps3. men infinity ward har alltid sotte PC høyt på lista som prioritering. Tror de vil lage den beste utgaven på PC. Mr. Bowling has confirmed that Modern Warfare 3 will have dedicated servers. That means no one will be “host,” that’s less lag. No one will have a bigger advantage because of their connection, (I mean, not the host type of advantage). The previous Call of Duties, MW, MW2, Black Ops, are NOT on dedicated servers. så woopee! blir bra Haha kom på at du har skrevet dette i en ps3 tråd.. ka ellers vil du forvente xD Felles tråden er ordet.. shhht tu meni fan bois around.. Endret 28. august 2011 av nipton Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Kommer helt anpå. Tror du burde se det an. Om de fucker opp Mw3 pc samme som treyarc gjorde med Black ops så velg ps3. men infinity ward har alltid sotte PC høyt på lista som prioritering. Tror de vil lage den beste utgaven på PC. Mr. Bowling has confirmed that Modern Warfare 3 will have dedicated servers. That means no one will be “host,” that’s less lag. No one will have a bigger advantage because of their connection, (I mean, not the host type of advantage). The previous Call of Duties, MW, MW2, Black Ops, are NOT on dedicated servers. så woopee! blir bra Haha kom på at du har skrevet dette i en ps3 tråd.. ka ellers vil du forvente xD Felles tråden er ordet.. shhht tu meni fan bois around.. MW2.5 kommer til å kjøre akkurat slik som MW2 gjorde på PC. Med diverse forandringer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Er ikke COD ganske skakk kjørt på både PS3 og PC da? Syns det var så mye skriverier om MW2 og BO juksing og piss på begge platformer Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 The previous Call of Duties, MW, MW2, Black Ops, are NOT on dedicated servers. Hvem har skrevet det tullballet der? Både MW1 og BO er på dedis på PC. På konsollene har de ikke nevnt noe om dedis i MW3 heller, så tipper de kjører samme linje, med en host, akkurat som før. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Heisann. Jeg står fast om jeg skal kjøpe MW3 til min PS3 eller om jeg skal fortsette å spille COD på pcen.. Noen som vet hva som er bedre/dårlige på konsoll enn på pc, hjelp meg gjerne! Om du har en Pc som kan klare å kjøre MW3 greit så ville jeg gått for den om jeg hadde valget. Bedre grafikk og mer presisjon ved bruk av mus, spesielt om en skal spille online. Men om en ikke bryr seg som slikt så er det vel ikke noen vesentlige forskjeller gameplay messig etter hva jeg har lest? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) velg det vennene dine kommer til og velge! Endret 31. august 2011 av Dore123m Lenke til kommentar
madlak Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Jeg har en veldig kraftig PC som kjører COD:MW3 lett.. men jeg synes det blir litt stress å sitte flere timer foran PCen når jeg kan sitte flerne timer med en kontroll i hånda. Føler jeg har mer kontroll på spillet på PC men det er noe med det å bare slappe av i sofa-en å slappe av mens jeg spiller.... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Du kan jo dra pc'n inn i stua og bruke en kontroller? Men om du er som meg som mener en pc ikke har noe i stua å gjøre så må du nesten velge da...sofa eller kontorstol ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå