Gå til innhold

COD:MW3 til PS3 eller PC?

madlak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer helt anpå. Tror du burde se det an. Om de fucker opp Mw3 pc samme som treyarc gjorde med Black ops så velg ps3. men infinity ward har alltid sotte PC høyt på lista som prioritering.

Tror de vil lage den beste utgaven på PC.

Mr. Bowling has confirmed that Modern Warfare 3 will have dedicated servers. That means no one will be “host,” that’s less lag. No one will have a bigger advantage because of their connection, (I mean, not the host type of advantage). The previous Call of Duties, MW, MW2, Black Ops, are NOT on dedicated servers.

så woopee! blir bra :)

Haha kom på at du har skrevet dette i en ps3 tråd.. ka ellers vil du forvente xD

Felles tråden er ordet.. shhht tu meni fan bois around..

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Kommer helt anpå. Tror du burde se det an. Om de fucker opp Mw3 pc samme som treyarc gjorde med Black ops så velg ps3. men infinity ward har alltid sotte PC høyt på lista som prioritering.

Tror de vil lage den beste utgaven på PC.

Mr. Bowling has confirmed that Modern Warfare 3 will have dedicated servers. That means no one will be “host,” that’s less lag. No one will have a bigger advantage because of their connection, (I mean, not the host type of advantage). The previous Call of Duties, MW, MW2, Black Ops, are NOT on dedicated servers.

så woopee! blir bra :)

Haha kom på at du har skrevet dette i en ps3 tråd.. ka ellers vil du forvente xD

Felles tråden er ordet.. shhht tu meni fan bois around..

MW2.5 kommer til å kjøre akkurat slik som MW2 gjorde på PC. Med diverse forandringer.

Lenke til kommentar

The previous Call of Duties, MW, MW2, Black Ops, are NOT on dedicated servers.

Hvem har skrevet det tullballet der? Både MW1 og BO er på dedis på PC.

På konsollene har de ikke nevnt noe om dedis i MW3 heller, så tipper de kjører samme linje, med en host, akkurat som før.

Lenke til kommentar

Heisann.

Jeg står fast om jeg skal kjøpe MW3 til min PS3 eller om jeg skal fortsette å spille COD på pcen..

Noen som vet hva som er bedre/dårlige på konsoll enn på pc, hjelp meg gjerne!

Om du har en Pc som kan klare å kjøre MW3 greit så ville jeg gått for den om jeg hadde valget. Bedre grafikk og mer presisjon ved bruk av mus, spesielt om en skal spille online.

Men om en ikke bryr seg som slikt så er det vel ikke noen vesentlige forskjeller gameplay messig etter hva jeg har lest?

Lenke til kommentar

Jeg har en veldig kraftig PC som kjører COD:MW3 lett.. men jeg synes det blir litt stress å sitte flere timer foran PCen når jeg kan sitte flerne timer med en kontroll i hånda.

Føler jeg har mer kontroll på spillet på PC men det er noe med det å bare slappe av i sofa-en å slappe av mens jeg spiller....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...