Gå til innhold

Potteplanter og andre plantevekster

Anbefalte innlegg

Flere ganger på min runde på HW har jeg hørt snakk om pottplanter. Jeg ble straks intersessert! Hvis verden kunne vanne plantene sine ville det bli slutt på drivhuseffekten og oppvarming av kloden... Så jeg oppfordrer alle som leser denne posten til å vanne plantene sine, har du ikke vann i nærheten kan du jo alltids bruke din "winky"...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Plantene kan da umulig tåle synet av "winky'en" din.... da dør de da!

Jeg, som styreformann i "potteplanter og andre plantevekster's forening" bør vise ansvar når noen som kan virke så uskyldig, virkelig går inn for å drepe hver buskvekst på kluben vår!

PS: Jeg trenger støtte i denne saken

Jeg kan treffes på mobil 90841360

STØTT OSS!

Lenke til kommentar
Plantene kan da umulig tåle synet av "winky'en" din.... da dør de da!

Jeg, som styreformann i "potteplanter og andre plantevekster's forening" bør vise ansvar når noen som kan virke så uskyldig, virkelig går inn for å drepe hver buskvekst på kluben vår!

PS: Jeg trenger støtte i denne saken

STØTT OSS!

Dette var et uventet svar. Du som styreformann i "potteplanter og andre plantevekster's forening" bør jo vite at piss er noe av det reneste du kan få tak i og er et ypperlig gjødsel for våre grønne venner. Angående min "winky" tror jeg ikke du skal uttale deg. For alt du vet kan jeg ha DEN potteplantevennlige "flaggstanga". Og hvis alt dette atpåtil kan stanse naturkatastrofer syns jeg vi bør satse på dette... STØTT HELLER MEG!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...