Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tynne gutter - litt større jenter ?

Anbefalte innlegg

Det er absolutt ikke for mye. Godta deg selv for den du er, om du ikke liker kroppen din - GJØR NOE MED DEN.

Men 55kg/173cm er veldig bra, og sunn vekt.

Edit: Han over meg skrev som Anonym slik at han kunne være en drittsekk, bare om du ikke forsto det.

Menn som er 173 på 55 kg [ Voksen mann ] Er nokk så lite !

Ja men nå mente jeg deg for svarten.. les litt.

OHJ :] ! Nei Unskyld - såg ikke den ene m'en . Såg to

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke vekt/lengde som er viktig, det er holdningene til dama som betyr noe. En sofagris som spiser frossenpizza hver dag er lite attraktiv uansett om personen veier 50 eller 100 kg fordelt på 150 eller 180 cm. En attraktiv jente er ikke kroppsfiksert, men bryr seg om kropp og helse. Et sunt kosthold og fysisk aktivitet er viktig og viser at man bryr seg om seg selv og fremtiden.

Postet av anonym: c8495efef35af219ee9109627d5f342b

Lenke til kommentar

Det er ikke vekt/lengde som er viktig, det er holdningene til dama som betyr noe. En sofagris som spiser frossenpizza hver dag er lite attraktiv uansett om personen veier 50 eller 100 kg fordelt på 150 eller 180 cm. En attraktiv jente er ikke kroppsfiksert, men bryr seg om kropp og helse. Et sunt kosthold og fysisk aktivitet er viktig og viser at man bryr seg om seg selv og fremtiden.

Postet av anonym: c8495efef35af219ee9109627d5f342b

:]] Greit det ! ;] Men kan e spørre deg koffor du er annonym ?

Lenke til kommentar

Hvorfor noen vil ha tynnere menn? Er vel rett og slett en personlig preferanse de har. Har bodd med en som likte litt tykke kvinner, mens en annen kompis liker de på grensen til anorektisk. Ingen deler av feil, og så lenge man er fornøyd er det da utelukkende bra. Eneste "lyten" jeg setter spørsmålstegn ved er de som liker dramaskapere og kontrollfreaks, men det har ingenting med vekt eller utseende å gjøre ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor noen vil ha tynnere menn? Er vel rett og slett en personlig preferanse de har. Har bodd med en som likte litt tykke kvinner, mens en annen kompis liker de på grensen til anorektisk. Ingen deler av feil, og så lenge man er fornøyd er det da utelukkende bra. Eneste "lyten" jeg setter spørsmålstegn ved er de som liker dramaskapere og kontrollfreaks, men det har ingenting med vekt eller utseende å gjøre ;)

Jummyyy - Liker og kose med bein ha ? . Har selv flat mage - kan lett putte hånden under ribbe beina . Fyldig C cup ;]] Nokkså Fornøyd

Lenke til kommentar

Jummyyy - Liker og kose med bein ha ? . Har selv flat mage - kan lett putte hånden under ribbe beina . Fyldig C cup ;]] Nokkså Fornøyd

Det vet jeg ingenting om. Men det interresserer meg like mye som hva han foretrekker på brødskiva, så sålenge han er fornøyd er det bare bra det!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...