SophiaAustinI Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hei ! Vet at dette er kansje et litt domt spørsmål - men mange ta mine veninner har vært sammen med tynne menn når di sjøl er litt større , kunne aldri tenkt meg og vært sammen med en radmager mann for eg hadde følt meg som at det var jeg var den med "buksene" og jeg hadde begynt og spist mye mindre en det jeg allerede gjør . Bryr syl tynne menn seg om at dama er 5 kg overvektig for hennes kropp ? Tenker di slikt som meg ? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 5 kg overvektig er vel minimalt, så betyr sikkert ikke noe om overvekten er såpass liten. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Det er ikke vekten som har mest å si. Hvertfall ikke i mine øyne. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 På tide at du begynner å godta deg selv slik du er, før du kan begynne å tenke på om andre kan godta deg. 4 Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 På tide at du begynner å godta deg selv slik du er, før du kan begynne å tenke på om andre kan godta deg. ??? Det hadde med saken og gjøre ? Og uansett du svarte meg ikke når eg spurte kor gammal du var :] ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Det er privat. Uansett så er det off topic, har du noen personlige spørsmål eller vil snakke direkte til meg kan du bruke PM. Og for å svare til på det andre spørsmålet ditt, om hvorfor det er relevant at du er fornøyd med deg selv, for da vil du heller begynne å tenke på personlighet fremfor kun utseende ved valg av make. Samtidig vil du utstråle selvtillit som vil gjøre det lettere for deg å få gutten du har lyst på, uansett størrelse det er på han. 1 Lenke til kommentar
Ruskeladd Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Har selv en BMI på 21, dvs jeg er ganske tynn. Ikke radmager, men definitivt TYNN. Jeg foretrekker helt klart slanke jenter, som fortsatt har former. Lette jenter er helt klart å foretrekke. 165 cm og 50 kg er en fin sammensetning. Men jeg tror det går den andre veien også. Da jeg hadde en BMI på 18-19, så merket jeg at jeg ble for tynn for veldig mange jenter. Spesielt kraftige og/eller høye jenter. Det siste året har jeg lagt på meg 7 kg. Nå har utelivet forandret seg dramatisk! Jeg får plutselig mye mer oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Så ja, størrelse betyr en del. Også for andre. Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Det er privat. Uansett så er det off topic, har du noen personlige spørsmål eller vil snakke direkte til meg kan du bruke PM. Og for å svare til på det andre spørsmålet ditt, om hvorfor det er relevant at du er fornøyd med deg selv, for da vil du heller begynne å tenke på personlighet fremfor kun utseende ved valg av make. Samtidig vil du utstråle selvtillit som vil gjøre det lettere for deg å få gutten du har lyst på, uansett størrelse det er på han. Feil ! Og Hvem er du til og kritisere andres personlighet som du ikke kjenner ? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Om alle menn tenker på vekt er umulig å si. Jeg bryr meg ikke om vekten til dama - om hun er 18 eller 25 på BMI indeksen spiller ingen rolle. Jeg antar du snakker om den siden du skriver "5 kg for mye for jentas kropp". Forøvrig greit at det er TS som går OT, slik at hun ikke føler noen kupper tråden hennes med vissvass. Lenke til kommentar
Magneten Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Er jo kjekt at jenta gidder å evt holde seg litt i form(trening), men hun bør spise normalt og burde ikke være kjempe tynn (modell tynn) alltid greit at det er noe mykt å ta i:). Men grafsing av mat og latskap uten noe form for trening, da skal personligheten være episk for at det skal friste. En fin balanse mellom personlighet og utseende er flott EDIT: legger til at dette er jo selvfølgelig bare min personlige mening, som mange andres svar, da ingen kan gi ut et fasit svar for hele forumet. Endret 28. august 2011 av Magneten 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Det er privat. Uansett så er det off topic, har du noen personlige spørsmål eller vil snakke direkte til meg kan du bruke PM. Og for å svare til på det andre spørsmålet ditt, om hvorfor det er relevant at du er fornøyd med deg selv, for da vil du heller begynne å tenke på personlighet fremfor kun utseende ved valg av make. Samtidig vil du utstråle selvtillit som vil gjøre det lettere for deg å få gutten du har lyst på, uansett størrelse det er på han. Feil ! Og Hvem er du til og kritisere andres personlighet som du ikke kjenner ? Jeg ber deg bare godta deg selv, så kanskje du også kan godta folk med forskjellig BMI enn den som du vil ha. Så muligens du ender opp med en kar som passer deg perfekt. 3 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Riktignok er ikke dette noe jeg vektlegger sterkt, men sånn i utgangspunktet vil jeg ha en jente som er litt mindre enn meg. Er ganske liten selv, og det ville ha føltes litt rart med ei jente 10 cm høyere enn meg og 15 kg tyngre. Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Riktignok er ikke dette noe jeg vektlegger sterkt, men sånn i utgangspunktet vil jeg ha en jente som er litt mindre enn meg. Er ganske liten selv, og det ville ha føltes litt rart med ei jente 10 cm høyere enn meg og 15 kg tyngre. :I Eg er 173 på 55 kg - er det noe du hadde tenkt var ok ? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg hadde syntes det var for stort. Postet av anonym: 016f9c00bb65ba7f18c8253954225a8d Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Jeg hadde syntes det var for stort. Postet av anonym: 016f9c00bb65ba7f18c8253954225a8d ????? 55 Kg på noen som er 173 ? Er det for mye ? Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Det er absolutt ikke for mye. Godta deg selv for den du er, om du ikke liker kroppen din - GJØR NOE MED DEN. Men 55kg/173cm er veldig bra, og sunn vekt. Edit: Han over meg skrev som Anonym slik at han kunne være en drittsekk, bare om du ikke forsto det. Endret 28. august 2011 av bekimc Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Det er absolutt ikke for mye. Godta deg selv for den du er, om du ikke liker kroppen din - GJØR NOE MED DEN. Men 55kg/173cm er veldig bra, og sunn vekt. Edit: Han over meg skrev som Anonym slik at han kunne være en drittsekk, bare om du ikke forsto det. Menn som er 173 på 55 kg [ Voksen mann ] Er nokk så lite ! Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Det er absolutt ikke for mye. Godta deg selv for den du er, om du ikke liker kroppen din - GJØR NOE MED DEN. Men 55kg/173cm er veldig bra, og sunn vekt. Edit: Han over meg skrev som Anonym slik at han kunne være en drittsekk, bare om du ikke forsto det. Menn som er 173 på 55 kg [ Voksen mann ] Er nokk så lite ! Ja men nå mente jeg deg for svarten.. les litt. 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Ingen vits å sulte streike for den der ration mellom vekt og høyde. Om tenker på å gå ned så Ville nesten si at opp til 60 ville vært bedre en gå ned til 50. Så ingen grunn til å tenkte dumt om seg selv her! Lenke til kommentar
Borkiz Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 En dame på 173 som veier 55kg? Litt for lav vekt etter min mening. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå