ffklover Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Funker denne til min Ford Mondeo 1995 GLX? http://www.bilstereo.no/m/shop/?produkt=9346&katid=2&mid=m436&id=&vn=736 Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Er det ikke en slik som sitter der fra før? I så fall trenger du en monteringsramme i tillegg for at den skal passe. I tillegg trenger du vel en ISO-overgang. Edit: Mulig du har en vanlig 1-din spiller fra før. 1995 er vel fremdeles MK1, og min MK1-mondeo hadde 1-din kassettspiller orginalt. Da var det bare å sette i den nye spilleren uten noe monteringssett. ISO-overgang er fremdeles lurt (jeg koblet om selv uten overgang, men det var mest fordi det var søndag og jeg ikke gadd å vente til mandagen før jeg fikk musikk i bilen). Skal du bytte ut høyttalerne i dørene trenger du også et monteringssett, om du ikke kjøper høyttalere som passer direkte (5"x7" mener jeg å huske). Endret 28. august 2011 av SKT Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Anbefaler STERKT å kjøpe et apparat i full høyde. Da har du sikker betjening også under kjøring! //Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå