spamex Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hei Da har det seg sånn at pcen blir varm mens jeg spiller og 1-2 timer etter at jeg spilte. CPUen ligger rundt 25-30 til vanlig og med engang jeg begynner å spille går den opp til 35-40. Skjermkortet kommer opp til 65-70 mens jeg spiller og 40-50 til vanlig. Specs: -Cooler Master HAF 932 Big Tower Sort -Corsair TX V2 650W PSU -Intel Core i5 Quad Processor i5-2500K -ASUS Sabertooth P67, Socket-1155 -Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 8GB, CL9 -HIS Radeon HD 6970 2GB GDDR5 Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Det er ganske vanlig at komponenter blir varmere når du belaster dem. Temperaturene er helt normale. Kanskje noe lave. Når det blir for varmt vil maskinen trottl. Om du sjekker speisfikasjonene på f.eks prosessor vil du finne hva som er anbefalt max temp i kontinuerlig drift. Mao slapp av! Se: http://ark.intel.com/ Lenke til kommentar
spamex Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Ok Det var godt å høre. Begynte å vurdere å kjøpe kjøler til RAM og skjermkort også. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Er det noe galt med temperaturen på minnet? Ikke noe behov for kjøleribber på det minnet, bortsett fra at det kanskje ser "kulere" ut. Det er vel kjøler på skjermkortet? Poenget mitt er at det rett og slett ikke er noe behov for å bytte kjølere om alt fungerer som det skal og du ikke? er plaget av støy eller planlegger å overklokke evt gjør det av estetiske grunner. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Ja, jeg trodde pcen min var varmere en det den skulle være, men nå som du sier det er normalt så vurderer jeg det ikke lengre Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Aha, leste innlegget ditt litt for raskt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå