Mo- Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hei:) Formaterte pcen min for noen dager siden fordi den begynte å bli treg. Legger nå merke til i Team fortress 2 og Leauge of legends at det cirka per 4 minutt (eller tidligere) oppstår et halvt sekund der bildet "henger seg", og så fortsetter det. Personen jeg spiller i Team fortress 2 beveger seg i retningen før spillet henger seg, alle personer rundt meg beveger seg i retningen før det henger, og så etter det halve sekundet er alle på de "egentlige" plassene sine. Det samme skjer i Leauge of Legends. Jeg har nyeste windows og skjermkort oppdateringer. Har prøvt å mixe på videoinstillingene på team fortress 2 uten suksess. skjermkort : PointOfView GeForce 8800GTS 320MB PCI-E skjermdriver: nvidia 280.25 Alt fungerte ok i spill før jeg formaterte. Kunne noen hjulpet meg med dette? Hvis forklaringen min er dårlig så si ifra;) Lenke til kommentar
Web King Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hei:) Formaterte pcen min for noen dager siden fordi den begynte å bli treg. Legger nå merke til i Team fortress 2 og Leauge of legends at det cirka per 4 minutt (eller tidligere) oppstår et halvt sekund der bildet "henger seg", og så fortsetter det. Personen jeg spiller i Team fortress 2 beveger seg i retningen før spillet henger seg, alle personer rundt meg beveger seg i retningen før det henger, og så etter det halve sekundet er alle på de "egentlige" plassene sine. Det samme skjer i Leauge of Legends. Jeg har nyeste windows og skjermkort oppdateringer. Har prøvt å mixe på videoinstillingene på team fortress 2 uten suksess. skjermkort : PointOfView GeForce 8800GTS 320MB PCI-E skjermdriver: nvidia 280.25 Alt fungerte ok i spill før jeg formaterte. Kunne noen hjulpet meg med dette? Hvis forklaringen min er dårlig så si ifra;) Prøv og sett ned grafikk og evt oppløsning i team fortress 2/Leauge of legends Hva ligger CPU din når du kjører en av spillan? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Dobbelt-sjekk i System at alle drivere er installert som de skal, gjerne forsikre deg om at du har nyeste versjon av drivere. Lenke til kommentar
Mo- Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Web: Jeg har prøvt å stille på videoinstillingene på TF2, men den "fryser" enda. CPU ligger på 30%-60% når jeg spiller. Jeg har forresten windows XP home. Det som er litt merkelig er at alt fungerte fint før jeg formaterte:/ Jeg prøvte i dag å avinstallere Norton antivirus fordi jeg hadde ikke det før formateringen, men det hjalp ikke. Vizla: hvor finner jeg "system"? Har sjekket at jeg har siste skjermkortdriver hvertfall. Jeg er sikker på at jeg ikke har for dårlig pc til å kjøre det, men poster delene uansett: INTEL Core 2 Duo E6600 2,40Ghz 2x KINGSTON 1GB DDR2 667MHZ PointOfView GeForce 8800GTS 320MB PCI-E Samsung Syncmaster P2450H 15/15 MBIT internett. Lenke til kommentar
Web King Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Web: Jeg har prøvt å stille på videoinstillingene på TF2, men den "fryser" enda. CPU ligger på 30%-60% når jeg spiller. Jeg har forresten windows XP home. Det som er litt merkelig er at alt fungerte fint før jeg formaterte:/ Jeg prøvte i dag å avinstallere Norton antivirus fordi jeg hadde ikke det før formateringen, men det hjalp ikke. Vizla: hvor finner jeg "system"? Har sjekket at jeg har siste skjermkortdriver hvertfall. Jeg er sikker på at jeg ikke har for dårlig pc til å kjøre det, men poster delene uansett: INTEL Core 2 Duo E6600 2,40Ghz 2x KINGSTON 1GB DDR2 667MHZ PointOfView GeForce 8800GTS 320MB PCI-E Samsung Syncmaster P2450H 15/15 MBIT internett. Hei. Legger ved en link til driver sjekker for pc-en din. Programmet er egnet til XP. Så det er nok dette du trenger for å skjekke om "du" mangler noen drivere til pc-en din. Klikk her Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Er det forresten en litt eldre Hd du har? I noen tilfeller så kan ytelsen synke betraktelig pga at harddisken rett og slett ikke greier å jobbe hurtig nok , noe som kan føre til at systemet føles relativt tregt ut. Windows Xp er jo også relativt gammelt også , så om du har vært ekstra uheldig så kan jo det teoretisk ha blitt utnyttet noen av sikkerhetshullene på xp og datamaskinen din kan da risikere å være en skjult bot , spesielt kan dette gjelde "ymse" piratversjoner av xp som har vært tilgjengelig på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå