Spenis Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hei. Jeg er med og driver en kristen ungdomsforening. Så har vi lyst på T - skjorte med ett trykk som har noe om oss å si, temaet skal være kristen ungdom. Trykkdesignet skal være enkelt, ikke noe avansert. Håper du som leser dette forstår hva jeg mener.. ' takk på forhånd. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hva vil du ha? En t-skjorte med kristen trykk, eller noe du kan designe helt selv slik at du kan ha logoen til foreningen, elns? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Ensfarget t-skjorte med jesus-fisken som motiv og liten skrift med noe valgfritt under. 1 Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Ensfarget t-skjorte med jesus-fisken som motiv og liten skrift med noe valgfritt under. Ja der sier du noe, det var mere dette jeg var på let etter en å designe selv... takk Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Och den levande; Jag var död, men se, jag lever i evigheternas evigheter och jag har nycklarna till döden och dödsriket. Endret 28. august 2011 av Vowels 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå