bekimc Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hei! Trenger en ny skinnjakke og har Googlet litt etter noen fine, da jeg plutselig så denne. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i den, evt fra Ebay eller liknende? Det sies også at artisen Eminem har den som profilbilde på Facebook, men vet ikke om dette er relevant. Tusen takk på forhånd. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Se på Gucci-kolleksjoner, så finner du den. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Takk! Den var i overkant litt dyr(noe jeg regnet med). Ingen som vet om det finnes noen chinise liknende ripoff? Edit: Ellers så er det bare å komme med forslag om dere syns jeg kunne likt noen skinnjakker dere vil linke! Endret 27. august 2011 av bekimc Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Om det er noe annet enn Gucci-stripene ved den du liker, er det ikke så vanskelig å finne liknende jakker. Leather bomber jacket bør inneholde noe.. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Tusen hjertelig. Kom fram til at jeg vil ha denne. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Den er av PU-lær. Ikke-ekte skinn. Det eldes veldig lite fint. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hvis du ført skal kjøpe skinnjakke, kjøp en ordentlig jakke. Du burde ha et budsjett på ihvertfall 1500, helst mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå